شناسهٔ خبر: 40922311 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

هفته قوه قضائیه فرصتی مغتنم برای تکریم از خادمان قضا

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : فرارسیدن هفته قوه قضائیه فرصتی مغتنم برای تکریم از خادمان و تلاشگران عرصه قضا و عدالت گستری است .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : فرارسیدن هفته قوه قضائیه فرصتی مغتنم برای تکریم از خادمان و تلاشگران عرصه قضا و عدالت گستری وپاسداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام این عرصه و تبیین اهمیت جایگاه خطیر دستگاه قضایی در جامعه است.

او گفت : قوه قضائیه به عنوان یکی از ارکان مهم و تأثیر گذار در نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش ارزنده‌ای در حراست از آرمان‌های اصیل اسلامی و ارزش‌های والای انقلاب شکوهمند اسلامی دارد.

رضوان مدنی افزود : صیانت از کرامت انسانی وتلاش در جهت برقراری عدالت، تحقق حقوق شهروندی و همچنین دفاع از مظلومان نیز از رسالت‌های مهم این دستگاه خدمتگزار میباشد.

او افزود : ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و یاران با وفای امام و انقلاب، هفته قوه قضائیه را به همه تلاشگران این عرصه به ویژه مجموعه قضایی استان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خدمات شایسته این عزیزان در برقراری عدل و قسط در جامعه تقدیر و تشکر می‌نمایم .

انتهای پیام/د

نظر شما