شناسهٔ خبر: 40921898 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری کارگروه فضای مجازی اعتاب مقدسه ایران در حرم مطهر رضوی

مدیر خبر و رسانه آستان قدس رضوی گفت: کارگروه فضای مجازی اعتاب مقدسه ایران با هدف بررسی ظرفیت‌های این اعتاب در عرصه تولیدات رسانه‌ای در حرم مطهررضوی برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن دست‌پروری مدیر خبر و رسانه آستان قدس رضوی گفت: با تشکیل نخستین نشست نمایندگان اعتاب مقدسه سراسر کشور در سال ۹۶ به منظور استفاده از ظرفیت عظیم و مغتنم آستان‌های مقدس به منظور تحکیم مبانی و احکام اسلام، چندین کارگروه ویژه ذیل این نشست تشکیل شد که یکی از آن‌ها کارگروه اجتماعی و فضای مجازی است.

او افزود: همزمان با دهه کرامت امسال نشستی در تاریخ ۵ و ۶ تیرماه همزمان با ایام دهه کرامت برگزار خواهد شد که در این نشست به مباحثی همچون بررسی ظرفیت‌های مجموعه اعتاب مقدسه در عرصه تولیدات رسانه، پاسخگویی به شبهات، تولیدات مشترک و ظرفیت‌هایی که در این عرصه وجود دارد، پرداخته خواهد شد.

مدیر خبر و رسانه آستان قدس رضوی ادامه داد: این نشست با حضور نمایندگانی از عتبات مقدسه ایران از جمله حرم حضرت معصومه (ع)، حرم حضرت عبدالعظیم حسنی، حرم حضرت شاهچراغ (ع) و مسجد جمکران تدارک دیده شده است.

دست‌پروری با بیان اینکه مهمانانی نیز از بعثه مقام معظم رهبری و سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در این جلسه حضور خواهند داشت، بیان کرد: این نشست سرآغازی برای تصویب مصوباتی در حوزه تولیدات رسانه‌ای خواهد بود.

او تصریح کرد: با توجه به ضرورت هم‌افزایی مجموعه‌های رسانه‌ای اعتاب مقدسه به منظور گسترش و تقویت معارف ائمه اطهار (ع)، مبارزه با هجمه‌ها و شبهه‌افکنی‌های دشمنان در فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای و نیز به دنبال شرایط کنونی پیش آمده ناشی از بیماری کرونا و محدودیت‌های سفر لازم است پیوست رسانه‌ای زیارت با هم‌افزایی، تبادل نظر و راهبرد مشترک تقویت شود.

مدیر خبر و رسانه آستان قدس رضوی تاکید کرد: در همین رابطه نخستین نشست هم‌فکری و تبادل نظر مسئولان رسانه‌ای این اعتاب مقدسه همزمان با ایام دهه کرامت می‌تواند نقطه آغازی برای استفاده موثر از ظرفیت‌های متقابل و مشترک باشد.
 
نشست کارگروه اجتماعی و فضای مجازی اجلاسیه آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه با حضور نمایندگان فضای مجازی و رسانه‌ای در مشهد به میزبانی مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی برپا می‌شود.

انتهای پیام//ز.ق

نظر شما