شناسهٔ خبر: 40919520 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

واکنش آقاتهرانی به پرداخت ودیعه مسکن نمایندگان | احتیاج به ودیعه مسکن دارم اما نمی‌گیرم

نماینده تهران در مجلس معتقد است که در شرایط فعلی که مردم در تنگنای اقتصادی قرار دارند و تهیه مسکن برایشان سخت شده است پرداخت ودیعه مسکن به نمایندگان کار مناسبی نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام مرتضی آقا تهرانی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پرداخت ودیعه مسکن به نمایندگان، گفت: بنده علیرغم اینکه احتیاج به این ودیعه مسکن دارم و مستاجر هم هستم این ودیعه را دریافت نخواهم کرد.

وی با بیان اینکه پرداخت ودیعه مسکن به نمایندگانی که در تهران مسکن دارند اقدام مناسبی نیست، افزود: مردم در شرایط فعلی در تنگنا قرار دارند و تهیه مسکن برای آنها سخت شده است به اعتقاد بنده اگر به مردم ودیعه مسکن پرداخت می‌شود به نمایندگان نیز این ودیعه را بدهند.

نماینده تهران در مجلس تصریح کرد: تاکنون پرداخت این ودیعه مسکن به نمایندگان تهران قطعی نشده است و باید منتظر ماند و دید که هیئت‌رئیسه مجلس در این زمینه چه تصمیمی اتخاذ خواهد کرد.

  • ماجرای ودیعه مسکن نمایندگان چیست؟

پیش از این عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از تصمیم این هیئت درباره ودیعه مسکن و خودروی نمایندگان خبر داده بود. براین‌اساس ودیعه خانه و خودرو به نمایندگانی که در تهران خانه دارند و یا اینکه نمایندگانی که خودرو دارند مبالغی برای اجاره خانه و یا خرید خودرو داده نشود.
حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از مصوبه جدید این هیئت درباره حق مسکن و اعطای خودرو به نمایندگان خبر داد و گفت: طبق مصوبه هیئت رئیسه قرار بر این شده تا به نمایندگانی که در تهران خانه دارند و یا اینکه نمایندگانی که خودرو دارند مبالغی برای اجاره خانه و یا خرید خودرو داده نشود.

وی ادامه داد: این مصوبه هیئت رئیسه به نمایندگان ابلاغ شده و در حال اجرا شدن است. نماینده مردم محلات در مجلس تصریح کرد: با توجه به اینکه کشور در شرایط مالی سختی قرار دارد نباید به نمایندگانی که خودرو و خانه دارند این امتیازات داده شود.

نظر شما