شناسهٔ خبر: 40919056 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بهبودی ۹۳۳ بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: 31 بیمار مبتلا به کووید 19 در چهارمین روز از تیرماه 99 در بیمارستان های استان بستری و تحت درمان هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پرویز یزدانپناه افزود: تعداد بهبود یافتگان بالینی بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 933مورد  گزارش شده است.

وی بااشاره به اینکه 5 بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی سی یو بستری هستند، ابراز داشت: دیروز و امروز نیز جواب 192 نمونه از آزمایشگاه های سلولی مولکولی دریافت شد که درصد زیادی از مبتلایان به کووید 19 در شهرستان‌های بویراحمد،  بهمئی و لنده  بودند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اذعان داشت: تاکنون 15 هزار و ٣٠٠ نمونه دریافت شده و 13 نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

وی یادآور شد: کرونا بیماری ناشناخته است که در بدن هر فرد، اعمال و رفتار متفاوتی دارد اما نگرانی ما از بیمارانی است که بدون داشتن علائم اختصاصی این بیماری را به دیگران منتقل می‌کنند.

یزدانپناه خاطر نشان کرد: با توجه به سیر صعودی بیماری در کشور و استان، همه افراد ملزم به استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری هوشمند، عدم حضور در تجمعات و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هستند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

نظر شما