شناسهٔ خبر: 40917268 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ستین: «مِلو» باید روی بارسا تمرکز کند نه شایعات رفتن به تورین

تهران- ایرنا- سرمربی باشگاه بارسلونا معتقد است که عملکرد «آرتور مِلو» احتمالا تحت تاثیر ابراز تمایل باشگاه یوونتوس برای جذب وی قرار خواهد گرفت.

صاحب‌خبر -

شبکه تلویزیونی ای‌اس‌پی‌ان، در ماه مه اعلام کرد که بارسا و یووه بر سر توافق معاوضه «میرالم پیانیچ» و ملو وارد مذاکره شده اند.

از آن زمان تاکنون منابع زیادی اعلام کردند که چارچوب انجام این معاوضه و تراز کردن دخل و خرج هر دو باشگاه با توجه به مقررات بازی جوانمردانه مالی صورت گرفته اما عدم تمایل ملو برای رفتن به ایتالیا، مانع محقق شدن این انتقال شده است.

گزارش‌های روز گذشته (سه‌شنبه) تنها ساعتی پسش از اینکه آرتور در ترکیب اصلی بارسا برابر اتلتیک قرار بگیرد، مدعی شدند که یووه با پرداخت ۸۰ میلیون یورو برای به خدمت گرفتن هافبک برزیلی موافقت کرده است و «کیکه ستین» اذعان داشت که این گمانه زنی‌ها موجب بروز نگرانی شده است.

وی در این باره گفت: اگر موضوع انجام توافق در میان باشد، شاید روی او تاثیر بگذارد اما از عملکرد ملو رضایت دارم. او بازیکن مهمی برای ما است و ما در تلاشیم تا بهترین بازی را از او بگیریم.

ستین افزود: در این شرایط، خودمان را از صحبت‌ها و گمانه زنی‌ها دور می کنیم؛ چیزهایی که قادر به کنترل آن نیستیم. برای متمرکز نگه داشتن آرتور با او حرف خواهیم زد.

آرتور ۲۳ ساله در سال ۲۰۱۸ از گِرمیو به آبی‌اناری‌ها پیوست و منابع نزدیک به وی گفته‌اند که این بازیکن خواستار ماندن در نیوکمپ است.

ستین ادامه داد: در نیمه نخست بازی برابر اتلتیک خوب نبودیم؛ توپ‌های زیادی را از دست دادیم اما در نیمه دوم، به مراتب بهتر بودیم.

برچسب‌ها:

نظر شما