شناسهٔ خبر: 40899042 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مشکل آنتن‌دهی همراه اول در پیشوا به سرعت رفع شود

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: مشکل ضعف آنتن‌دهی در برخی از روستاهای شهرستان وجود دارد که با توجه به اهمیت موضوع و ضرورت توسعه ظرفیت‌های ارتباطی باید نقاط کور ظرف یک ماه شناسایی و رفع شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا عصر امروز در نشست بررسی وضعیت آنتن‌دهی همراه اول که با حضور مدیر سایت همراه اول و رئیس مخابرات و بخشداران پیشوا برگزار شد، اظهار داشت: وضعیت نامطلوب آنتن‌دهی در برخی مناطق شهری به‌خصوص در شهرک‌های بالادستی پیشوا نارضایتی‌هایی را برای مردم ایجاد کرده است.

وی افزود: مشکل ضعف آنتن‌دهی در برخی از روستاهای شهرستان نیز وجود دارد که با توجه به اهمیت موضوع و ضرورت توسعه ظرفیت‌های ارتباطی، رفع این مشکلات نیازمند پیگیری است.

فرماندار پیشوا گفت: با وجود تعهد همراه اول به پوشش روستاهای دارای جمعیت بالای دو هزار نفر، از آنجا که روستاهای پیشوا در نزدیکی و به فاصله کمی از یکدیگر واقع شده‌اند انتظار است همگی آن‌ها فارغ از بحث جمعیتی، آنتن دهی مطلوبی داشته باشند.

عباسی خاطرنشان کرد: شهرک صنعتی پیشوا از نقاط فاقد زیرساخت ارتباطات مخابراتی بوده و با توجه به استقبال سرمایه گذاران، ضروری است رفع مشکل این منطقه در اولویت شرکت همراه اول قرار گیرد.

وی در پایان ابراز داشت : انتظار داریم با اهتمام اپراتور همراه اول، مشکلات موجود شهرستان پیشوا در حیطه مسؤولیت های این شرکت، ظرف مدت یک ماه شناسایی و رفع شود.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

نظر شما