شناسهٔ خبر: 40869533 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

نوش آبادی:

احیای کارخانجات و کارگاه های رو به تعطیل در اولویت باشد

قرچک- نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: احیای کارخانجات و کارگاه های رو به تعطیل در اولویت باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بازار، حسین نوش آبادی ظهر دوشنبه در اولین جلسه شورای اداری قرچک در سال ۹۹ که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، طی سخنانی گفت: احیای کارگاه ها و کارخانجات رو به تعطیل قرچک از برنامه های اولویت دار در این شهرستان است، که باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: توسعه مراکز بهداشتی و درمانی، تجهیز بیمارستان شهید ستاری، توسعه امکانات حمل و نقل و راه و ترابری، نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری و درون شهری، پیگیری حمل و نقل ریلی و مترو، تقاطع‌های غیرهمسطح، توسعه مراکز اشتغال و کارآفرینی و توسعه منابع آب پایدار جزو اولویت‌های قرچک است.

نوش آبادی همچنین از ادارات قرچک خواست، با رتبه بندی نیازهای اولویت دار این شهرستان در جهت رفع آن ها تلاش کنند و افزود: برای رسیدن به نقطه مطلوب خیلی فاصله داریم و این فاصله به دلیل عملکرد بد ما مسئولین ایجاد شده است و مردم را نگران خواهد کرد.

وی با بیان این که نباید با پرداختن به حاشیه ها از تلاش برای امور اصلی و مهم باز بمانیم، گفت: بنده برای جبران عقب ماندگی ها آمده ام و در پی حاشیه نیستم و منافع مردم را بر منافع خود، حزب و جریانات سیاسی ترجیح می دهم.

نظر شما