شناسهٔ خبر: 40864604 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

خانواده‌ها از حضور در مکان‌های اعزام مشمولان سربازی خودداری کنند

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کردستان با تاکید بر توجه به سلامت مشمولان اعزام به خدمت مقدس سربازی ، گفت: با توجه به وضعیت پیش آمده ناشی از بیماری کرونا و به منظور حفظ سلامت مشمولان، خانواده‌ها از حضور در مکان‌های اعزام خودداری کنند.

صاحب‌خبر -

علی مجیدی در گفت و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: برابر هماهنگی‌های به عمل آمده مشمولان وظیفه عمومی اعزامی اول تیر ماه سال 99 قبل از حضور برای اعزام به خدمت مقدس سربازی در طرح غربالگری پیشگیری از بیماری کرونا شرکت کردند.

وی با بیان اینکه تدابیر لازم برای طرح غربالگری در روز اعزام از قبیل تب‌سنجی و سنجش اکسیژن اندیشیده شده است گفت: با هماهنگی‌های انجام شده محوطه اعزام و اتوبوسهای بدرقه مشمولان نیز با رعایت موارد بهداشتی به طور کامل ضدعفونی شد.

 تدابیر لازم برای طرح غربالگری در روز اعزام از قبیل تب‌سنجی و سنجش اکسیژن اندیشیده شده است

 

مجیدی نکته حائز اهمیت در راستای اعزام مشمولان را حضور خانواده‌های مشمولان در محوطه اعزام عنوان کرد و گفت: علی رغم تذکرات و توصیه های لازم از طریق مراجعات حضوری و اطلاع‌رسانی از طریق رسانه های گروهی مبنی بر عدم حضور همراه مشمولان در روز اعزام، متاسفانه شاهد حضور خانواده‌ها در مکان اعزام هستیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا می‌تواند مشکلاتی را برای خانواده‌ها و افراد حاضر در آن مکان ایجاد کند.

وی با تاکید بر اینکه سلامت مشمولان در اولویت ماست به خانواده‌ها توصیه کرد با توجه به وضعیت اضطراری ناشی از بیماری کرونای این روزهای کشور از این پس به منظور حفظ سلامت فرزندان خود از حضور در مکان‌های اعزام مشمولان جدا خودداری کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کردستان در پایان به خانواده‌ها اطمینان خاطر داد تمام موارد و پروتکل‌های بهداشتی در مراکز آموزشی و پادگان‌های نظامی و انتظامی مدنظر بوده و به طور کامل رعایت می‌شود.

انتهای پیام/2330/71

نظر شما