شناسهٔ خبر: 40837551 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آسیب کرونا به حوزه فرهنگ کهگیلویه و بویراحمد/کاهلی کنیم ضربه می‌خوریم

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: کرونا به مانند حوزه اقتصادی به حوزه فرهنگ نیز آسیب جدی وارد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، آیت‌الله سید نصیر حسینی در همایش گام دوم تبلیغ که با حضور مسوولان استانی برگزار شد، گفت: امروزه وظیفه داریم برای ارزش‌های دین الهی تبلیغ کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تبلیغ تا حدودی سخت شده است، افزود: در حوزه تبلیغ باید مدیریت لازم صورت گیرد و مدیریت در این حوزه نیازمند برنامه‌ریزی و سازمان‌دهی است.

وی بیان کرد: هدف از تبلیغ این است که بدانیم در کجا کار انجام شده و چه مکان‌هایی کم کاری شده و باید به خوبی به آن بپردازیم.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد ضمن اشاره به این نکته مهم که نباید در اختصاص بودجه در امر تبلیغ کم‌کاری صورت گیرد، گفت: در همین بحران کرونا همانطور که در مباحث اقتصادی آسیب دیدیم حوزه فرهنگی نیز دچار آسیب  و خسارت شد.

حسینی ادامه داد: تقاضا دارم استاندار کهگیلویه و بویراحمد به اختصاص بودجه در حوزه فرهنگ در پی آسیب بیماری کرونا توجه کند چرا که قبل از کرونا مجالس و برنامه‌های فرهنگی برپا بود اما در حال حاضر لغو شده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت بیماری کرونا در استان گفت: مبلغین و مسوولان تلاش شبانه‌روزی زیادی کردند که کمترین خسارت از بیماری کرونا را داشته باشیم اما در حال حاضر با وضعیت کنونی جامعه و مجالس عروسی و مراسمات خاکسپاری تمام تلاش‌ها و زحمات از بین می‌رود.

حسینی با تأکید بر اینکه مردم برای پیشگیری از بیماری کرونا همکاری کنند، افزود: اگر در این حوزه کاهلی کنیم ضربه خواهیم خورد.

انتهای پیام/82024

نظر شما