شناسهٔ خبر: 40831974 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

واکنش عضو هیأت‌رئیسه مجلس به قطعنامه شورای حکام

عضو هیأت‌رئیسه مجلس گفت: قطعنامه ضدایرانی شورای حکّام نشان داد که غربی‌ها در برجام به‌دنبال امتیازگیری بودند و نه به دنبال حل مشکل و این قطعنامه نشان داد مذاکره با آمریکا و اروپا عملی بی‌فرجام است.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر، حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به قطعنامه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی علیه ایران، گفت: باید پاسخ قاطع به قطعنامه ضدایرانی شورای حکام داده شود و ما باید دسترسی‌های آژانس را در بازرسی‌ها کم کنیم. 

 

وی افزود: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نشان داده که بی‌طرف نیست و ما باید در عضویت خودمان در ان‌پی‌تی تجدیدنظر کنیم و زمان این کار فرارسیده است.

 

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: قطعنامه شورای حکام نشان داد که هم این شورا و هم آژانس، کارمندهای آمریکایی‌ها هستند و از خود استقلالی ندارند و به صورت مستقل تصمیم‌گیری نمی‌کنند. 

 

سلیمی خاطرنشان کرد: این قطعنامه ضدایرانی شورای حکام نشان داد که غربی‌ها در ماجرای برجام به هر قیمت به دنبال امتیازگیری بودند و نه به دنبال حل مشکل، و این قطعنامه نشان داد که مذاکره با طرف آمریکایی و اروپایی یک عمل بیهوده و بی‌فرجام است. 

 

وی افزود: اروپایی‌ها نشان دادند که دربست تابع آمریکایی‌ها هستند و هیچ استقلالی ندارند و قطعنامه شورای حکام یک لکه ننگ برای اروپایی‌هاست و آنها را به عنوان غلام حلقه به گوش آمریکایی‌ها در افکار عمومی جهان به نمایش می‌گذارد. / فارس

نظر شما