شناسهٔ خبر: 40809863 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

به همت دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی؛

وبینار «مصرف‌‌گرایی رسانه‌ای در بحران، فرصت‌ها و چالش‌ها» یکم تیرماه برگزار می‌شود

وبینار تخصصی آموزشی «مصرف گرایی رسانه‌ای در بحران، فرصت‌ها و چالش‌ها» به همت دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی یکم تیرماه برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی وبینار آموزشی «مصرف گرایی رسانه‌ای در بحران، فرصت‌ها و چالش‌ها» را با تمرکز بر پاندمی کووید-۱۹ ساعت ۱۵روز یکشنبه اول تیرماه ۹۹  برگزار می‌کند.

در این وبینار، هادی خانیکی رییس کرسی ارتباطات علم و فناوری یونسکو و استاد ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی و حمید سوری اپیدمیولوژیست و استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به ارائه سخنرانی می‌پردازند.

علاقمندان برای مشاهده و شرکت در این وبینار می‌توانند در موعد مقرر به لینک‌های تعیین شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، سایت  www.sbmu.ac.ir، اینستاگرام Sbumsuniversity و یا آپارات Sbmuniversiy مراجعه کنند.

کسب اطلاعات بیشتر درباره این رویداد از طریق شماره تلفن ۲۲۴۳۹۹۰۴ امکانپذیر است.

نظر شما