شناسهٔ خبر: 40800645 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

براساس اطلاعیه معاونت آموزشی؛

امتحانات پایان ترم دانشگاه اصفهان غیرحضوری برگزار می‌شود

معاونت آموزشی دانشگاه اصفهان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که امتحانات پایان ترم این دانشگاه غیرحضوری برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان در اطلاعیه ای، در خصوص ارزیابی دروس و برگزاری امتحانات پایان ترم اعلام کرد که امتحانات پایانی نیمسال دوم تحصیلی ۹۹-۹۸ در این دانشگاه به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

این تصمیم به دلیل دستور رئیس دانشگاه مبنی بر عدم استفاده از خوابگاه ها، رستوران‌ها و وسایل ایاب و ذهاب داخل دانشگاه از جمله در دوره امتحانات، با هدف رعایت یکنواختی و عدالت نسبی در فرآیند ارزیابی فراگیر از همه دانشجویان گرفته شده است.

براساس این اطلاعیه، استاد درس در ارزیابی و امتحان غیرحضوری و نحوه تنظیم آن، مرجع است و استادان باید نحوه ارزیابی دروس خود را به گروه اعلام کنند تا مستندات مربوط در گروه آموزشی و دانشکده نگهداری و در فرآیند نظارت و پاسخگویی احتمالی از آن‌ها استفاده شود.

همچنین از استادان درخواست شده که برای ارزشیابی از دانشجویان صرفا به آزمون پایان نیمسال اتکا نشود و نتایج ارزیابی‌های مستمر دروس نیز در نمره پایانی اثرگذار باشد.

در این اطلاعیه تأکید شده است که در صورت ایجاد خلل در برگزاری آزمون غیرحضوری با تأیید استاد، گروه آموزشی و با هماهنگی امور آموزشی دانشگاه، امکان برگزاری امتحان تکمیلی وجود دارد.

نظر شما