شناسهٔ خبر: 40728172 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فیلم ا سارقان مسلح گرفتار در تور اطلاعاتی پلیس آگاهی گلستان

رئیس پلیس آگاهی گلستان از دستگیری اعضای باند سارقان مسلح در این استان خبر داد و گفت: این سارقان با هوشمندی و اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی گلستان شناسایی و دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، روزهای گذشته تصویر ویدئویی در فضای مجازی از شهرستان آزادشهر منتشر شد که در این تصویر دو موتورسوار با سلاح شکاری اقدام به زورگیری و سرقت به عنف کرده بودند.

در پیگیری خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان از پلیس آگاهی گلستان مشخص شد این افراد اعضای باند 6 نفره سرقت بوده که بلافاصله با پیگیری پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: اعضای این باند 6 نفره از دو سال گذشته در شهرهای شرق استان گلستان اقدام به سرقت مسلحانه و سرقت به عنف می‌کردند.

مجتبی مروتی تاکید کرد: اعضای این باند به صورت جداگانه و در پرونده‌های مختلف چندین بار دستگیر شده و به مرجع قضایی معرفی شدند و دارای سوابق متعدد کیفری هستند.

وی متذکر شد: در پیگیری‌های کارآگاهان پلیس آگاهی گلستان مشخص شد این افراد تشکیل باند 6 نفره سرقت مسلحانه و به عنف داده و در شهرهای شرق استان گلستان اقدم به سرقت‌های خشن می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی گلستان تصریح کرد: در همین راستا تیم ویژه پلیس آگاهی گلستان اقدامات اطلاعاتی و پلیسی خود را آغاز کرد تا آنکه ماموران موفق شدند سرکرده این باند را شناسایی کنند.

مروتی بیان کرد: سرکرده این باند در تعطیلات گذشته به یکی از شهرهای استان مازندران سفر کرده بود که بلافاصله با اخذ دستور قضایی تیم مجرب کارآگاهان و ماموران پلیس آگاهی به مازندران اعزام و فرد مورد نظر را دستگیر و به گلستان منتقل کردند.

وی اضافه کرد: پس از دستگیری این فرد دو نفر دیگر از اعضای باند شناسایی و دستگیر شدند و سایر اعضا در حال حاضر متواری بوده و تلاش برای دستگیری آنها ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی گلستان بیان کرد: در عملیات دستگیری از اعضای این باند دو قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز و چند دستگاه موتورسیکلت کشف و توقیف شد.

مروتی گفت: اعضای این باند از حاشیه‌نشینان شهرهای شرقی استان گلستان هستند که تاکنون به 54فقره انواع سرقت مسلحانه و به عنف اعتراف کردند.

وی تاکید کرد: سرقت‌های به وقوع پیوسته توسط اعضای این باند بیشتر در شهرستان‌های مینودشت، آزادشهر، کلاله و گنبدکاووس بوده است و غالب سرقت‌ها، موتورسیکلت، گوشی تلفن همراه و احشام بوده است.

رئیس پلیس آگاهی گلستان تصریح کرد: مالباختگانی که طی دو سال گذشته با این روش سرقت از آنها سرقت شده می‌توانند با مراجعه به پلیس آگاهی شهرستان مینودشت نسبت به شناسایی و طرح شکایت از این افراد اقدام کنند.

مروتی در پایان از همکاری و حمایت ویژه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مینودشت که منجر به دستگیری اعضای این باند سرقت شد تقدیر و تشکر کرد.

 

تصویر سرقت مسلحانه اعضای باند در آزادشهر

انتهای پیام/83004

 

نظر شما