شناسهٔ خبر: 40685362 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

معاون وزیر صنعت خبر داد:

بازنگری در قیمت لوازم خانگی

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از بازنگری در قیمت‌های لوازم خانگی خبر داد و گفت: حداکثر افزایش قیمت تلویزیون ۲۰ درصد و سایر کالاهای لوازم خانگی ۲۵ درصد نسبت به بهمن ۹۷ مصوب شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر؛ عباس تابش با بیان اینکه در طول هفته گذشته نشست‌های متعددی با انجمن تولیدکنندگان و اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی انجام شده است، اظهار داشت: با مصوبه هفته گذشته، ثبت قیمت لوازم خانگی در سامانه ۱۲۴ الزامی است که بر این اساس، حداکثر افزایش قیمت تلویزیون ۲۰ درصد نسبت به قیمت مصوب بهمن ۹۷ و نرخ سایر کالاهای این گروه صنعتی حداکثر ۲۵ درصد نسبت به بهمن سال ۹۷ تعیین شده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه این بازنگری در قیمت‌ها بر اساس آنالیز قیمت و لحاظ کردن فاکتورها و متغیرهای کلان اقتصادی انجام شده است، گفت: از ۲۰ خرداد ماه تولیدکنندگان یک هفته فرصت داشتند تا نرخ‌های مصوب خود را در سامانه ۱۲۴ سازمان حمایت درج کنند.

وی تصریح کرد: تمامی صنوف، عمده‌فروشان و خرده‌فروشان لوازم خانگی مکلفند به تفکیک برندها، قیمت‌های اعلامی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان را رعایت نمایند.

نظر شما