شناسهٔ خبر: 40651693 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

خود کرده را تدبیر نیست؛

فورچونه، محصول دلال‌بازی در تراکتور

شاکی جدید تراکتور کسی نیست جز مهاجم خارجی نیم‌فصل اول این تیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، پشت پرده پرونده‌های حقوقی باشگاه تراکتور در فیفا یک وکیل سوئیسی به نام «لودوویچ دلشات» قرار دارد که قبلا وکالت این باشگاه را بر عهده داشت و مامور دفاع از پرونده‌های بین‌المللی این تیم بود.

مسئولان باشگاه تراکتور مدعی هستند دلشات در زمانی که وکیل تراکتور بود همزمان علیه این تیم کار می‌کرد و با تبانی و خیانت، نتایج پرونده‌ها را علیه تراکتور رقم زده است. 

تراکتور در شرایطی در پرونده‌های خارجی خود محکوم شده که می‌توانست پیروز شود و جالب است بدانید نامبرده درحال حاضر نیز وکیل مدافع برخی بازیکنان شاکی از این تیم می‌باشد.

یکی از این بازیکنان، کوین فورچونه، مهاجم نیم‌فصل اول سرخ‌پوشان است که با سروصدای زیاد جذب شد و در نقل‌وانتقالات زمستانی با ناکامی این تیم را ترک کرد و حالا شاکی جدید تراکتوری‌ها در فیفاست.

از قدیم گفته‌اند "خود کرده را تدبیر نیست" و تراکتور با تصمیمات اشتباه مسئولان خود و شکایات بازیکنان خارجی‌اش در منجلابی فرو رفته که راه برون رفت از آن فقط و فقط پراخت جریمه است.

این درحالی است که در ابتدای فصل گذشته بارها درباره عواقب فعالیت دلالان در باشگاه تراکتور هشدار داده شد اما مسئولان این باشگاه بی‌توجه به این هشدارها حتی به همکاری با این افراد افتخار می‌کردند!

قابل تامل‌تر اینکه، مشابه همین اتفاقات در فدراسیون فوتبال و در پرونده مارک ویلموتس بوقوع پیوسته که حسابی جنجال به پا کرده، تا جایی که پای مجلس شورای اسلامی نیز به آن باز شده است.

انتهای پیام/

نظر شما