شناسهٔ خبر: 40648790 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

با حضور مدیران وزارت نیرو و به صورت ویدئو کنفرانس؛

اولین سامانه نوین هوشمند در شرکت برق قزوین افتتاح شد

مراسم افتتاح اولین پلتفرم نوین هوشمند و یکپارچه خدمات مشترکین در صنعت برق کشور"پرتو"به صورت ویدئو کنفرانس با حضور مدیران وزارت نیرو و توانیر در شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سعید بهادیوند چگینی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق در مراسم افتتاح اولین پلتفرم نوین هوشمند گفت: این شرکت با همکاری و مشارکت شرکت دانش بنیان پارس پرداز سرآمد، در سال جهش تولید اقدام به پیاده سازی و بهره برداری از اولین سامانه و پلتفرم نوین هوشمند در صنعت برق "پرتو" کرده است  که این اتفاق به واسطه نتایج و فرآیندهای کمی و کیفی آن در حوزه های مالی، درآمد وارتقای کمی و کیفی ارائه خدمات به مشترکین، نقطه عطف و گامی مهم در صنعت برق به شمار می آید.
او افزود: این طرح با بهره گیری از جدیدترین فناوری های روز و استانداردهای فنی، جامعیت در ارائه خدمات به مشترکین و پوشش سطوح نیاز سه گانه شرکت توانیر، شرکت توزیع  نیروی برق قزوین و مشترکین برق را به دنبال دارد.
 چگینی ادامه داد: در عین حال با پیاده سازی این پلتفرم می توان شاهد  عبور از سطوح ابزاری و دستیابی  به نتایج و استراتژی های تحلیل و مدیریت داده ها  و در حقیقت ارزش افزوده آنها باشیم که این موضوع نقشی به سزا در چشم انداز و افق پیش رو در صنعت برق کشور دارد.
در ادامه سید محمد قافله باشی، معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین ضمن معرفی اجمالی  اولین پلتفرم هوشمند و یکپارچه خدمات مشترکین صنعت برق " پرتو " توضیحاتی در خصوص کارکرد این پلتفرم از جمله بهره برداری از سرویس های مدیریت مصرف و کاهش تلفات، تحلیل و آنالیز داده و ارائه گزارش‌های ارزش افزوده، امکان ارائه  خدمات کاملا غیر حضوری به مشترکین از جمله درگاه قبض سبز، بهره مندی  از پلتفرم هوشمند و موتورهای محاسباتی و فرایندی ماژولار، سیستم نرم افزاری اختصاصی و وابسته به نیروی انسانی و ... ارائه داد.

برچسب‌ها:

نظر شما