شناسهٔ خبر: 40639109 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سه واحد پروتئینی متخلف در شهرری پلمب شد

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری گفت: سه واحد صنفی پروتئینی متخلف در شهرری پلمب و بیش از ۲۰۰ کیلوگرم گوشت و مرغ فاسد از مسیر مصرف و عرضه خارج شد.

صاحب‌خبر -

لطف الله ستاره رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: رصد واحدهای پروتئینی گوشت و مرغ توسط واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان ری در پی گزارش‌های مردمی و به صورت بازدید نامحسوس انجام شد.

وی افزود: تخلفات در خصوص کم فروشی، گرانفروشی و فروش گوشت‌های فاسد، در سه واحد صنفی محرز شد و پس از کشف و ضبط این موارد با قید فوریت به نظر مقام قضایی رسید و بر اساس دستور صادره واحدهای متخلف پلمب و ٢٢٢کیلوگرم گوشت و مرغ فاسد از مسیر مصرف و عرضه خارج شد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در ادامه گفت: واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان ری در یک ماه گذشته ۵هزار و ۶۰۹ مورد از واحدهای صنفی بازرسی داشتند که طی آن ۱۴۱پرونده تخلف تشکیل شده است.

ستاره با بیان اینکه عمده تخلفات مربوط به گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، عدم درج قیمت، عدم صدور صورتحساب، عدم ارائه فاکتور خرید و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بوده است، یادآور شد: در راستای ساماندهی اصناف شهرستان ری سه هزار و ۱۸۱ واحد صنفی فاقد پروانه طی یک ماه گذشته ساماندهی شدند.  

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز شهرستان ری می‌توانند گزارشات خود را در خصوص تخلفات صنوف به شماره ۵۵۹۷۲۷۲۱ واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان ری گزارش کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/م/س

نظر شما