شناسهٔ خبر: 40635986 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پرداخت 526 میلیارد ریال وام ازدواج توسط بانک کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/پرداخت بیش از1000 فقره تسهیلات سیل

مدیرعامل شعب بانک کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اقدامات بانک برای افزایش ازدواج گفت: سال گذشته 526 میلیارد ریال وام ازدواج به بیش از یک هزار نفر پرداخت شد.

صاحب‌خبر -

بهنام فرح‌بخش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، با تبریک هشتاد و هفتمین سالروز تاسیس بانک کشاورزی گفت: این بانک به عنوان یک بانک تخصصی، پیشرو در تامین مالی بخش کشاورزی و فعالیت‌های وابسته به آن به عنوان رسالت پایدار و اساسی خود همواره در تامین نیازها و خواسته‌های واحدهای تولیدی و آحاد مشتریان و مراجعه کنندگان به نحو خوبی عمل کرده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این بانک سال گذشته در 10 فصل رقمی معادل 7هزار و 69 میلیارد ریال تسهیلات به 18 هزار و 456 نفر در بخش‌های زراعت و باغداری، دام و طیور، مکانیزاسیون کشاورزی، تسهیلات اشتغال روستایی، خسارت دیدگان ناشی از سیل و چند حوزه دیگر پرداخت کرده است.

وی با اشاره به سیل ابتدای سال 98 و خسارتی که به کشاورزان در حوزه‌های مختلف وارد شد، گفت: یک هزار و  458 نفر تسهیلات غیرمترقبه سیل به ارزش سر جمع 72 میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شد، ضمن اینکه 280 میلیارد ریال تسهیلات صندوق توسعه ملی به متقاضیان زیربخش‌های کشاورزی پرداخت شد.

این مسوول با اشاره به تسهیلات حوزه دامپروری گفت: 3 هزار و 723 نفر یک هزار و 784 میلیارد ریال تسهیلات دامداری از شعب این بانک دریافت کردند و 204 میلیارد ریال هم در بخش شیلات پرداخت شد.

فرح‌بخش با بیان اینکه بانک کشاورزی یکی از شعب پرداخت تسهیلات روستایی و عشایری بود، گفت:  مبلغ 392 میلیارد ریال تسهیلات به 627 نفر در مناطق روستایی و عشایری پرداخت شد و امیدواریم با کم‌رنگ شدن ویروس کرونا خدمت به مردم در این مناطق ادامه داشته باشد.

مدیر شعب بانک کشاورزی با بیان اینکه 90 درصد تسهیلات پرداختی در حوزه کشاورزی و دامپروری بود، گفت: البته بانک کشاورزی در امر ازدواج جوانان مشارکت دارد و وام ازدواج پرداخت می‌کند که سال قبل یک هزار و 633 نفر تسهیلاتی معادل 526 میلیارد ریال دریافت کردند.

وی در پایان با بیان اینکه بانک در سایر حوزه‌های مرتبط مانند پرورش واحدهای مرغداری، زنبور عسل، گلخانه، ادوات کشاورزی، صنایع مرتبط کشاورزی و سایر حوزه‌ها تسهیلات پرداخت کرده،  یادآور شد: 223 میلیارد ریال غرامت به کشاورزان خسارت دیده پرداخت شد.

فرج‌بخش عنوان کرد: همچنین بانک کشاورزی 21 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال ایثارگران، بهزیستی و کمیته امداد پرداخت کرده است.

انتهای پیام/82024

نظر شما