شناسهٔ خبر: 40630917 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پرداخت حق بیمه ۱۳۰۰ نفر از هنرمندان آسیب‌دیده از کرونا در استان مرکزی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی پرداخت حق بیمه ۱۳۰۰ نفر از هنرمندان استان که از طرح بیمه هنرمندان بهره‌مند هستند را اولین قدم در راستای حمایت از افرادی که در ایام کرونا آسیب دیدند، عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، ظهر امروز هفتادمین نشست شورای فرهنگی عمومی شهرستان زرندیه با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس دانشی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی و با دستور تبادل‌نظر پیرامون نقش فرهنگ عمومی در مبارزه با ویروس کرونا در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس دانشی در این جلسه با اهداء بسته فرهنگی(کتاب) به ارزش 50 میلیون ریال از زحمات تلاشگران عرصه سلامت و بهداشت این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

۶۰ صنف فرهنگی هنری در سطح استان در این ایام دچار خسارت شده‌اند که می‌بایست تدبیری برای جبران ضرر و زیان آنها اندیشیده شود

وی گفت: ۶۰ صنف فرهنگی هنری در سطح استان در این ایام دچار خسارت شده‌اند که می‌بایست تدبیری برای جبران ضرر و زیان آنها اندیشیده شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی پرداخت حق بیمه ۱۳۰۰ نفر از هنرمندان استان که از طرح بیمه هنرمندان بهره‌مند هستند، را اولین قدم در این راستا عنوان کرد.

 هیچ واجبی مهم‌تر از حفظ نفس و سلامت جسم و روان نیست

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه نیز در این جلسه گفت: در دین مبین اسلام هیچ واجبی مهم‌تر از حفظ نفس و سلامت جسم و روان نیست.

وی افزود: اگر کسی به واجبات و مستحبات سفارش شده در دین اسلام مقید بوده و نسبت به رعایت آنها حساسیت به خرج دهد قطعاً سلامت جسم و روانش حفظ خواهد شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه توفیق به دست آمده در کنترل ویروس کرونا را در وهله اول نشان از فرهنگ بالای مردم دانسته و سپس حاصل زحمات تلاشگران عرصه بهداشت و سلامت دانست.

توفیق به دست آمده در کنترل ویروس کرونا در وهله اول نشان از فرهنگ بالای مردم است

ابراهیمی از زحمات تمامی فعالان خدوم این عرصه از جمله پرسنل خدوم مراکز بهداشتی و بیمارستان‌ها، بسیجیان، شهرداری‌ها، روحانیون و پرسنل دستگاه‌های فرهنگی تقدیر و تشکر کرد.

اهداء بسته‌های حمایتی به هنرمندان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه نیز در این جلسه ضمن اشاره به مسئولیت کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مبارزه با کرونای شهرستان به فعالیت‌های فرهنگی و آگاه‌سازی صورت گرفته توسط این اداره اشاره کرد.

احمد جوانمرد راه‌اندازی کانال‌های اطلاع‌رسانی در پیام‌رسان‌های داخلی و حتی شبکه‌های اجتماعی خارجی، استفاده از ظرفیت اصحاب فرهنگ و هنر، برپایی نمایشگاه‌های هنری مجازی، اهداء بسته‌های حمایتی به تعدادی از هنرمندان و... را بخشی فعالیت‌های این اداره عنوان کرد.

به گزارش فارس استفاده از ظرفیت نخبگان جامعه از جمله اصحاب فرهنگ و هنر و روحانیت با توجه به جایگاه و حوزه نفوذ آنها جهت فرهنگ‌سازی در خصوص مبارزه با کرونا و افزایش حساسیت‌های لازم مصوبه جلسه هفتادم این شورا بود.

انتهای پیام/

نظر شما