شناسهٔ خبر: 40625790 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ظرفیت بیمارستان شهرستان فیروزکوه دو برابر می‌شود/ احداث مرکز ۱۱۵ در شهر ارجمند

رئیس شبکه بهداشت شهرستان فیروزکوه از دو برابر شدن ظرفیت بیمارستانی در این شهرستان و احداث مرکز ۱۱۵ در شهر ارجمند خبر داد.

صاحب‌خبر -

مهدی رجبی ترقی رئیس شبکه بهداشت شهرستان فیروزکوه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: طی جلسه‌ای که با همراهی دکتر رسولی نژاد نماینده مردم در مجلس برای حل مشکلات بهداشتی درمانی فیروزکوه با وزیر بهداشت داشتیم موفق به جذب افزایش اعتبار برای ارتقاء بهداشت و سلامت شهرستان فیروزکوه شدیم که از جمله آن دو برابر کردن ظرفیت بیمارستانی شهرستان و احداث مرکز ۱۱۵ در شهر ارجمند است.

وی ادامه داد: همچنین در این جلسه مقرر شد مرکز پیام بهداشت شهرستان از دماوند به فیروزکوه منتقل شود تا دیگر شاهد مشکلاتی نظیر تأخیر در ارجای مریض و رفع عدم هماهنگی‌ و پاسخگویی به مردم شهرستان نباشیم.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان فیروزکوه عنوان کرد: با توجه به شروع فصل تابستان و افزایش مراجعه گردشگران به فیروزکوه با درخواست صدور مجوز ۷ نفر از تکنسین اورژانس ۱۱۵ در مرکزی نزدیک سد نمرود که محل رجوع گردشگران است موافقت شده که به فضل الهی بزودی مستقر می‌شوند.

ترقی ابراز داشت: وزیر بهداشت با اختصاص بودجه برای تهیه و نصب سی‌تی‌اسکن در بیمارستان امام خمینی شهرستان فیروزکوه که تا الان این شهرستان از وجود این دستگاه تصویربرداری محروم بود موافقت کردند تا مردم شهرستان برای سی‌تی‌اسکن به شهرهای همجوار مراجعه نکنند و دچار مشکل نشوند.

وی در پایان گفت: دکتر نمکی با احداث مرکز خدمات جامع سلامت روستایی روستای زرین دشت موافقت کرده همچنین بودجه‌ای را اختصاص دادند تا پد هلیکوپتر در بیمارستان امام خمینی فیروزکوه احداث شود تا بتوان تا حد ممکن زمان مراجعه به بیمارستان برای بیماران فوری را کاهش داد.

انتهای پیام/ح/م/س

نظر شما