شناسهٔ خبر: 40614590 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

با شیوع مجدد کرونا در ایتالیا

مسابقات سری‌آ ممکن است بدون معرفی قهرمان پایان یابد

فدارسیون فوتبال ایتالیا برنامه ویژ‌ه‌ای برای معرفی قهرمان و تیم‌های سقوط کننده این فصل سری آ در صورت نیمه کار ماندن مسابقات دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، در صورت توقف دوباره سری آ به دلیل شیوع ویروس کرونا، مسابقات این فصل سری‌آایتالیا می تواند بدون قهرمان به پایان برسد.

به گزارش Sky فدراسیون فوتبال ایتالیا روز دوشنبه برنامه هایی را برای پلی آف یا استفاده از الگوریتم در صورت عدم پایان فصل تصویب کرد تا در صورت شیوع مجدد ویروس کرونا یا مبتلا شدن بازیکنان  شاغل در سری‌آ مسابقات این فصل با تعیین قهرمان و تیم‌های‌ سقوط کننده مشخص گردد.

این برنامه پیشنهادی رئیس فدارسیون فوتبال ایتالیا گابریل گراوینا با با موافقت اکثریت تیم‌های ایتالیایی به تصویب رسید. در این رای گیری تنها سه ایتالیایی‌ای آن مخالفت کردند

در این الگوریتم پیشنهادی رئیس فدارسیون ایتالیا امتیازات نهایی هر تیم براساس میانگین امتیازات آنها از بازی‌های خانگی و خارج از خانه محاسبه می شود ، و در نتیجه ضرب می شود و در نتیجه نسبت به تعداد بازی های باقیمانده در خانه و خارج از خانه و اضافه می‌شود  به امتیازاتی که قبلاً کسب کرده‌اند اضافه می‌گردد.

همچنین فدارسیون ایتالیا برای به پایان رساند مسابقات این فصل اعلام کرده که اگر تیمی پروتکل‌های پزشکی را که برای از سرگیری مسابقات ایجاد شده است نقض کرده باشد ، به شدت جریمه می‌شوندتا جای که به احتمال فراوان از مسابقات محروم شوند.

سری آ از تاریخ 9 مارس به خاطر شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمدو قرار است در تاریخ 20 ژوئن از سر گرفته شود و فصل آن قرار است در تاریخ 2 اوت به پایان برسد

 

نظر شما