شناسهٔ خبر: 40611192 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مطهری پور مطرح کرد؛

حفظ ارتباط معنوی ستاد عمره با جامعه دانشگاهی

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: این ستاد تلاش کرده است ارتباط معنوی با جامعه دانشگاهی و زائرین دوره‌های قبل را با تولید محتوای فرهنگی،حفظ کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز جلسه‌ای با حضور حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، حسین جعفری، معاون خدمات بنیاد تعاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، محسن مسلمی، معاون پشتیبانی و اعزام ستاد، یعقوبی، مدیر روابط عمومی ستاد و محمود موسوی، مدیر عامل موسسه بیمه تعاون سپاه، جهت بررسی راهکار‌های مشترک برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و رفاهی ویژه زائران دانشگاهی در دفتر معاونت خدمات بنیاد برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ضمن بیان گزارش مختصری از فعالیت‌های ستاد از زمان تاسیس تاکنون، با اشاره به اعزام دانشگاهیان به سرزمین وحی و عتبات عالیات، به بیان اهداف فرهنگی و اجرایی مجموعه ستاد پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور با بیان شرایط کنونی شیوع بیماری کرونا و تعلیق سفر‌های زیارتی گفت: مجموعه ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان تلاش کرده است در شرایط کنونی و تعلیق سفر‌های زیارتی، ارتباط معنوی با جامعه دانشگاهی و زائرین دوره‌های قبل را با تولید محتوای فرهنگی، انتشار عکس‌ها و خاطرات زائرین از عمره و عتبات در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی لبیک، حفظ کند.

بیشتر بخوانید

همچنین جعفری، معاون خدمات بنیاد تعاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن قدردانی از فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی ستاد برای دانشگاهیان کشور، بر لزوم ارتباط هر چه بیشتر با زائرین دانشگاهی در شبکه‌های اجتماعی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی تاکید کرد.

او با ارائه گزارشی از مجموعه فعالیت‌های بنیاد، آمادگی خود را جهت همکاری با ستاد به منظور دادن خدمات فرهنگی و رفاهی مطلوب به زائران دانشگاهی در داخل و خارج از کشور، اعلام کرد.

بررسی راهکار‌های فرهنگی و اجرایی بین دو مجموعه و تدوین برنامه عملیاتی مشترک در راستای ترویج فرهنگ زیارت و ارتقای معنوی زائران، از اهداف برگزاری این جلسه بود که مقرر شد در جلسات بعدی مفاد آن نهایی و طی تفاهم نامه‌ای به امضا برسد.

انتهای پیام/

نظر شما