شناسهٔ خبر: 40596702 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

سرخوردگی اسرائیل در طرح الحاق

صاحب‌خبر -

رسانه‌های اسرائیلی نگاه بدبینانه‌ای داشته و می‌گویند، تمام احتمالات نشان می‌دهند طرح الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی هرگز عملی نخواهد شد.
به گزارش ایسنا،‌ سایت شبکه المیادین به نقل از رسانه‌های اسرائیلی اعلام کرد، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با بنی گانتس، وزیر جنگ و گابی اشکنازی، وزیر خارجه دیدار و درباره اجرای طرح الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری در اول ژوئیه با آن‌ها بحث و تبادل نظر کرده است.
میخال شیمش، تحلیلگر امور سیاسی شبکه «کان» به نقل از بنی گانتس اعلام کرد: ما در حال مذاکره با آمریکایی‌ها و طرف‌های دیگر هستیم و باید در نهایت به طرحی متوازن و منسجم دست یابیم. اشکنازی در این نشست گفت که آن‌ها باید هر پیشنهادی را که روی میز مذاکره قرار داده می‌شود، ببینند و بررسی کنند و به هر پیشنهادی ملزم نیستند. 
در این راستا تحلیلگر نظامی شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: ارتش باید کمی قبل از اول ژوئیه آماده شود. تمام احتمالات نشان می‌دهند که الحاق کرانه باختری عملی نخواهد شد.
سایت یدیعوت آحارونوت اسرائیل نیز گزارش داد، مسؤولان اسرائیلی اخیرا پیام‌هایی را از آمریکایی‌ها دریافت کرده‌اند مبنی بر اینکه الحاق کرانه باختری احتمالا به دلیل اعتراضات آمریکا به تأخیر بیفتد.

برچسب‌ها:

نظر شما