شناسهٔ خبر: 40588913 - سرویس فیلم
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

تماشا کنید: چوب خدا / قاضی منصوری، همدست فراری طبری را بیشتر بشناسید

در جریان رسیدگی به اتهامات اکبر طبری در دادگاه، نام مهم دیگری نیز مطرح شد: غلامرضا منصوری نام یک قاضی است که هم رشوه گرفته و هم از کشور فرار کرده!

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در جریان رسیدگی به اتهامات اکبر طبری در دادگاه، نام مهم دیگری نیز مطرح شد: غلامرضا منصوری نام یک قاضی است که هم رشوه گرفته و هم از کشور فرار کرده! 
 
در جریان این دادگاه نماینده دادستان در تشریح عناوین اتهامی ردیف دوم پرونده گفت: حسن نجفی که با دستگیری متهم اصلی پرونده به خارج از کشور متواری شد، به مشارکت در تشکیل شبکه چند نفری در امر ارتشاء، پرداخت رشوه به اکبر طبری و پرداخت رشوه به غلامرضا منصوری قاضی وقت اجرایی لواسان به مبلغ ۵۰۰ هزار یورو، متهم است. 
 
بیشتر بخوانید و ببینید

نماینده دادستان: دایره اعمال نفوذ اکبر طبری در پرونده‌های بستگان، رجال سیاسی و متهمان کلان اقتصادی قابل توجه است / اکبر طبری در قبال فرار یک متهم اقتصادی، ۱۵ هزار متر زمین و ۳ طبقه ویلای لوکس در بابلسر به ارزش ۴۲ میلیارد تومان از او گرفته بود / ویلا به نام همسر طبری ثبت شد، اما خود طبری به جای همسرش انگشت زد / طبری هنگام مراجعه به ویلایش، برای ناشناس ماندن خودش را «حسین» معرفی می‌کرد / گرفتن وعده و تعهد در پرونده سید هادی رضوی از دیگر اتهامات اوست / بیژن قاسم زاده به نفوذ در پرونده حسین حاجی زاده و نادر شریف زاده به مبلغ ۲۸ میلیارد ریال متهم است

وی ادامه داد: فرهاد مشایخ به مشارکت در تشکیل شبکه چند نفری ارتشاء، تحصیل مال به مبلغ بیش از ۸۰ میلیارد وجه نقد، یک قطعه زمین واقع در نجار کلای لواسان و همچنین زمینی در کریم خان و تبدیل ۴۲ میلیارد ریال به سهام شرکت سیمان، پولشویی در دو واحد در ساختمان لومار، فراهم نمودن موجبات ارتشاء میان اکبر طبری و رسول دانیال زاده، پولشویی و فراهم نمودن موجبات تحقق ارتشاء میان غلامرضا منصوری و حسن نجفی و پولشویی در خصوص دو واحد آپارتمان در لومار متهم است. 
 
قاضی منصوری پیشتر باعنوان بازپرس شعبه ۹ دادسرای فرهنگ و رسانه شناخته می‌شد و بسیاری از اهالی رسانه و مطبوعات هنگامی که با شکایتی مواجه می‌شدند، با او سر و کار داشتند.
 
mp4
<div id="video-display-embed-code"><script type="text/javascript" src="https://www.entekhab.ir/fa/news/play/embed/554285/879663?width=400&height=300"></script></div>
 
 
لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما