شناسهٔ خبر: 40584546 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

خدادادی:

همه چیز برای برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر در خوزستان آماده است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان از آمادگی این جمعیت جهت برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر در سراسر استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان، علی خدادادی اظهار داشت: در این دوره از انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان خوزستان ۱۸۳ کاندیدای شورای اجرایی و بازرسی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت که ۱۳۸ نفر نامزد شورای اجرایی و ۴۵ نفر نیز نامزد بازرسی هستند.

مدیرعامل و رئیس ستاد اجرایی پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود: ۷ هزار و ۶۰۷ عضو فعال امدادگر، نجاتگر، جوانان و داوطلبان در استان واجد شرایط شرکت در این انتخابات خواهند بود که بدین‌وسیله از یکایک عزیزان دعوت می‌کنم به‌عنوان سرمایه‌های عظیم اجتماعی جمعیت هلال احمر با حضور در شعب اخذ رأی در روز جمعه و انتخاب افراد شایسته و توانمند در شوراهای اجرایی و بازرسی ایفاگر نقش خود در تصمیم‌گیری و تصمیم سازی‌های این جمعیت همچون سنوات گذشته باشید.

وی همچنین گفت: ۲۲ شعبه اصلی اخذ رأی و ۶ سالن فرعی نیز در سراسر استان در روز یادشده آماده دریافت آرای عزیزان در سطح استان خوزستان خواهد بود.

خدادادی با اشاره به‌ضرورت نهادینه کردن مشارکت اعضا و داوطلبان فعال، افراد نیکوکار، نوع دوست و خیرین در این موسسه خیریه مردمی و غیردولتی و فراهم نمودن زمینه حضور حداکثری و مؤثر آنان در ارکان تصمیم سازی و تصمیم‌گیری جمعیت هلال احمر، تصریح کرد: مرحله اول پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر طبق اعلام قبلی و اطلاع‌رسانی صورت گرفته در روز جمعه ۲۳ خردادماه در سراسر استان برگزار خواهد شد.

مدیرعامل و رئیس ستاد اجرایی پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان خوزستان در ادامه افزود: با توجه به گسترش شیوع ویروس کرونا در استان و قرار گرفتن خوزستان در وضعیت قرمز تمهیدات لازم جهت رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در شعب اخذ رأی در نظر گرفته خواهد شد و از مجریان برگزاری انتخابات در شهرستان‌ها انتظار می‌رود با توجه جدی به این مورد در کنار سایر ضوابط برگزاری انتخابات تلاش کنند تا انتخاباتی سلامت و مطلوب به اجرا درآید.

لازم به ذکر است، این انتخابات هر ۴ سال یک‌بار جهت انتخاب اعضای شورای اجرایی و بازرسی در جمعیت هلال‌احمر برگزار می‌شود.

نظر شما