شناسهٔ خبر: 40534293 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اخذ مجوز کاربری ۶ طرح گردشگری و صنایع‌دستی همدان

معاون سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: ۶ طرح گردشگری و صنایع دستی همدان موفق به اخذ مجوز کاربری شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در کمیسیون تبصره یک جهاد کشاورزی استان همدان، ۶ طرح گردشگری و صنایع‌دستی موفق به دریافت مجوز تغییر کاربری شدند.

وی ادامه داد: با اخذ مصوبات این جلسه در خصوص طرح‌های گردشگری شاهد ایجاد یک هتل سه ستاره و یک هتل چهار ستاره در شهر همدان خواهیم بود.

معاون سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان بیان کرد: این طرح‌ها با سرمایه‌گذاری بیش از ۲ هزار میلیارد ریال توسط بخش خصوصی و با هدف فراهم کردن بیش از ۲۰۰ فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در صورت بهره‌برداری این طرح‌ها ضمن توسعه زیرساخت‌های گردشگری همدان بیش از ۴۰۰ تخت به ظرفیت اقامتی استان اضافه می‌شود.

قاسمی اضافه کرد: اجرای اینگونه طرح‌ها در سال ۹۹ بر اساس خط مشی و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید زمینه‌ساز این امر بوده است.

وی بیان کرد: از دیگر مصوبات جلسه فوق تصویب تغییر کاربری اراضی جهت ایجاد سه کارگاه تولید محصولات صنایع‌دستی در رشته‌های سفال و سرامیک و مبل و منبت در شهرستان‌های بهار، تویسرکان و همدان بوده است که ضمن ایجاد اشتغال قصد تولید محصولات استاندارد و صادراتی را دارند.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/ 

نظر شما