شناسهٔ خبر: 4050720 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

فیلم ورود رزمندگان عراقی به قبر صدام در تکریت

رزمندگان عراقی در ادامه عملیات آزادی صلاح الدین و در پیشروی برای پاکسازی تکریت، وارد مقبره صدام شدند. تکفیری ها باوجود ویران کردن اماکن مقدس و زیارتگاه های مردم عراق به بهانه شرک آلود بودن آنها، بنای قبر صدام را سالم نگه داشته بودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رزمندگان عراقی در ادامه پیشروی برای پاکسازی کامل شهر تکریت، وارد قبر صدام، دیکتاتور معدوم عراق شدند.

تکفیری ها که تمام اماکن مقدس و زیارتگاه های مذهبی مردم عراق را، به بهانه شرک آلود بودن تخریب می کنند، هیچ آسیبی به بنای بزرگ و نوساز قبر صدام نرسانده بودند، اما این ساختمان بتونی، در جریان درگیری های اخیر بکلی ویران شد.

بازماندگان حزب بعث در تکریت باوجود اتحاد با تکفیری ها و هم عقیده بودن با آنها، به بهانه خانوادگی بودن این مقبره، ساختمانی بصورت آرامگاه در محل دفن جسد صدام ساخته بودند.

بر اساس آخرین گزارش ها از تکریت، نیروهای مردمی و ارتش عراق تا ظهر امروز سه شنبه، خطوط دفاعی تکفیری ها در تکریت را در هم شکسته و وارد شهر شده اند. با این حال، به علت مین ها و تله های انفجاری و نیز مقاومت تک تیراندازهایی که موفق به فرار نشده اند، عملیات پاکسازی شهر به کندی پیش می رود.

 

دانلود

نظر شما