شناسهٔ خبر: 4044246 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

معاون اجرایی اداره کل هنرهای نمایشی منصوب شد

نسیم

مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی، طی حکمی "پیمان شریعتی" را به عنوان معاون اجرایی این مرکز منصوب کرد

صاحب‌خبر -

به گزارش «نسیم»، در متن این حکم آمده است: «خانواده بزرگ تئاتر ایران، مسایل، چالش‌ها و مطالبات این حوزه نیازمند ساختار چالاک، توانمند و پاسخگوست. ارتباط مبتنی بر احترام با هنرمندان گرانقدر و تعامل ساختاری پویا با سایر دستگاه‌ها و نهادهای غیردولتی و خصوصی و استفاده از توان و امکانات ایشان در راستای هم‌افزایی سرمایه‌های مادی و معنوی به منظور ارتقای جایگاه هنر مردمی تئاتر، امری است که تنها با شناخت، همت و تلاشی هنرمندانه محقق خواهد شد. نظر به تجربه، تخصص و توان اجرایی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «معاون اجرایی اداره کل هنرهای نمایشی» منصوب می‌شوید.

امید که در سایه الطاف الهی، با همت، برنامه‌ریزی و تلاش پیگیر و بهره‌گیری از توان کارشناسی و اجرایی همکاران محترم و مشاوره‌های ارزشمند هنرمندان عرصه تئاتر، در این مسئولیت پیروز و سربلند باشید.»

پیمان شریعتی پیش‌تر مدیر روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی و دبیر اجرایی جشنواره‌های متعددی همچون جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، جشنواره بین المللی نمایش عروسکی , جشنواره بین المللی نمایش‌های آیینی و سنتی و عضو هیئت مدیره یونیمای ایران نیز بوده است.

او که فارغ‌التحصیل رشته نمایش در مقطع کارشناسی است، کارگردانی 4 نمایش و بازی در بیش از 48 نمایش، فیلم و مجموعه تلویزیونی را در کارنامه دارد.

داوری جشنواره‌های تئاتر استانی در سال‌های 1380، 1382 و 1383‏، مسئولیت ستاد خبری و کارشناس روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی در سال‌های 1378 تا 1382‏، مدیریت روابط عمومی دومین جشنواره تئاتر بانوان کشور،‏ مدیریت روابط عمومی چهارمین جشنواره تئاتر کانون‌های نمایشی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری ‏تهران، مسئولیت کمیته آیینی پنجمین همایش آیین‌های عاشورایی در سال 1387‏، مسئولیت کمیته تعزیه و آیینی و میدانی در چهارمین جشنواره بین‌المللی آیینی و سنتی،‏ و عضویت هیأت بازبینی جشنواره تئاتر تهران، از مسئولیت‌های پیشین پیمان شریعتی است.

 

نظر شما