شناسهٔ خبر: 40441776 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

روش برگزاری امتحانات پایان‌ترم برای دانشجویان بومی و غیر بومی مشخص شد

معاون دانشجویی دانشگاه تهران از تصمیم‌گیری درباره روش برگزاری امتحانات برای دانشجویان بومی و غیر بومی در جلسه معاونان دانشجویی دانشگاه‌های منطقه یک خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، برخی کاربران فارس با ثبت سوژه در سامانه فارس من خواسته اند «امتحانات ترم جاری در مقطع کارشناسی تمامی دانشگاه‌ها لغو شود» و به هیچ روشی نه مجازی و نه فیزیکی امتحانی برگزار نشود.

سعید حبیبا معاون دانشجویی دانشگاه تهران در این رابطه به فارس گفت:در جلسه معاونان دانشجویی دانشگاه‌های منطقه یک درباره روش برگزاری امتحانات برای دانشجویان بومی و غیر بومی صحبت شد.

وی گفت: در این جلسه پیشنهاد شد که امتحان دانشجویان دانشگاه‌های منطقه یک در مقطع کارشناسی که نیاز به به خوابگاه ندارند، حضوری باشد. 

حبیبا گفت: دانشجویان غیربومی نیز شهر دانشگاهی در شهر موردنظر خود را برای امتحان اعلام می‌کنند تا دانشگاه مبدا و دانشگاه مقصد برای برگزاری امتحان حضوری در دانشگاه شهر مورد نظر دانشگاه با هم هماهنگ شوند.

*امتحانات در مقطع تحصیلات تکمیلی

معاون دانشجویی دانشگاه تهران درباره امتحانات در مقطع تحصیلات تکمیلی هم گفت: تصمیم‌گیری درباره دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی هم مانند دانشجویان کارشناسی بوده است.

وی ادامه داد: یعنی دانشجویانی که نیاز به خوابگاه ندارند می توانند در دانشکده مربوطه امتحان دهند و در غیر اینصورت با انتخاب واحد دانشگاه پیام نور محل سکونت خود یا نزدیکترین واحد، در تاریخ مقرر در آن واحد برای امتحان حاضر خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما