شناسهٔ خبر: 40440992 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نشست تبیین اندیشه‌های امام(ره) در استان مرکزی برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی پرداختن به اندیشه‌های امام خمینی(ره) به‌ویژه در خصوص مسئله ۱۵ خردادماه را ضروری دانست و گفت: امروز گفت‌وگو در این باره حائز اهمیت است و باید به آن پرداخته شود.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام صفر قربان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از اراک با اعلام خبر برگزاری نشست تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره) به همت این اداره کل به مناسبت ارتحال امام راحل، اظهار کرد: در یک برنامه مشترک با بسیج طلاب مرکز خدمات حوزه‌های علمیه این نشست در اداره کل تبلیغات اسلامی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این نشست تبیینی با عنوان تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره) به‌ویژه در بحث ۱۵ خرداد و نیز پرداختن به ویژگی‌های شخصیتی امام راحل در نظر گرفته شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: در این برنامه مبلغین، روحانیون، ائمه جماعت و مدیران حوزه علمیه حضور دارند که در خصوص اندیشه‌های امام و ابعاد آن مطالب را دریافت و در اختیار مخاطبان خود قرار دهند و خود تبلیغ‌کننده اندیشه‌های امام راحل هستند.

قربان‌پور بیان کرد: با توجه به اینکه برنامه‌های عمومی به دلیل شیوع بیماری اجرا نمی‌شود و نیز با توجه به اینکه در مساجد امکان صحبت چهره به چهره با مردم وجود دارد از این طریق می‌توان اندیشه‌های امام راحل را انتقال داد.

وی با بیان اینکه مدت‌ها است که برنامه‌های عمومی و تجمع‌ها، نشست‌های توجیهی و تبیینی برگزار نشده، افزود: این برنامه اولین نشست رسانه‌ای با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان است که بعد از شیوع بیماری برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با تأکید بر این نکته که اما راحل به گردن همه حق دارند، گفت: امسال به دلیل شیوع کرونا کاروان‌هایی که قصد حرکت به سمت مرقد مطهر به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) را داشتند امکان برگزاری مراسم را ندارند؛ به همین دلیل نیاز است برنامه‌های جایگزین برای پرداختن به ابعاد شخصیتی امام راحل در نظر گرفته شود و این موضوع در استان مرکزی که زادگاه بنیان‌گذار انقلاب اسلامی است از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد.

قربان‌پور تأکید کرد: در شرایط فعلی دریافت اندیشه‌های امام خمینی(ره) می‌تواند رونق ایجاد کند و در این عرصه باید تبلیغات مناسبی انجام شود، در برگزاری نشست سعی داریم موارد به مبلغین منتقل و به‌واسطه آن‌ها در جامعه نشر داده شود.

انتهای پیام/

نظر شما