شناسهٔ خبر: 40425745 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

وزیر راه و شهرسازی:

100 هزار واحد مسکونی برای کارگران در جوار شهرک‌های صنعتی احداث می‌شود

وزیر راه و شهرسازی از احداث مسکن کارگران در جوار شهرک‌های صنعتی خبر داد و گفت: هدفگذاری اتاق تعاون احداث 100 هزار واحد مسکونی کارگری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا «محمد اسلامی»، وزیر راه و شهرسازی در مراسم امضای تفاهمنامه با اتاق تعاون برای ساخت مسکن و حمل و نقل اظهار کرد: در تفاهمنامه امروز دو بخش مورد مطالبه، هدفگذاری شده‌است و پیرو تفاهم با وزیر کار و رفاه اجتماعی احداث منازل کارگری در جوار تمامی شهرک‌های صنعتی که قابلیت مسکونی دارند، اجرا خواهد شد.

اسلامی ختطر نشان کرد: وزارت راه و شهرسازی از این طرح حمایت می‌کند و هر مصوبه‌ای لازم باشد در شورای عالی شهرسازی با همکاری وزارت صمت خواهیم داشت.

او افزود: در حوزه حمل و نقل‌های مربوط به بخش کشاورزی و تره‌بار هم در بخش کشتیرانی و هم در بخش ریلی استقابل می‌کنیم. 

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: به زودی شرکت بزرگی که در حال تاسیس است و ناوگان بزرگ یخچالی را طراحی کرده، افتتاح می‌کنیم. 

اسلامی تاکید کرد: حمایت‌هایی هم از سوی سازمان بنادر و دریانوردی برای نوسازی ناوگان کشتیرانی از محل اداره وجوه صورت گرفته و این حمایت‌ها قابل تسری است.

وزیر راه و شهرسازی در خصوص فراخوان جدید نوسازی ناوگان حمل و نقل گفت: در بحث نوسازی کامیون و اتوبوس هم شامل باری است هم مسافری و اطلاعیه سازمان راهداری همه این موارد را شامل می شود اما اولویت با حمل و نقل باری است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما