شناسهٔ خبر: 40409027 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

استعلام سهام عدالت+جزئیات

جزئیات استعلام ارزش سهام عدالت خود را در این مطلب می خوانید.

صاحب‌خبر -
استعلام سهام عدالت از سوالاتی است که بسیاری از افراد دارای این سهام می پرسند که چگونه سهام خود را استعلام کنیم و بدانیم تا چه میزان سهام ما ارزش پیدا کرده است.
اخبار اقتصادی- این در حالی است که استعلام سهام عدالت توسط شرکت سپره گذاری مرکزی اوراق بهادار توسط یک سامانه به نام سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت راه اندازی شده است.

سایت استعلام سهام عدالت

سهامداران سهام عدالت می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی sahamedalat.ir و انتخاب گزینه مشاهده دارایی سهام عدالت دارایی سهام عدالت خود را مشاهده کنند.

به گزارش افکارنیوز، همچنین در این سامانه شما می توانید جزئیات و اندازه دارایی واقعی سهام عدالت خود را به تفکیک شرکتهای بورسی و تعداد و ارزش هر سهم مشاهده کنند.

سهام عدالت افرادی که مبلغ آن 523 هزار تومان بوده بر اساس مشاهدات در حال حاضر بالای  ۸ میلیون تومان است.

استعلام سهام عدالت

 

در سایت سهام عدالت نوشته شده است: "این درگاه به منظور مشاهده اطلاعات صورت وضعیت دارایی سهام عدالت برای سهامدارانی که قبلا روش سهامداری مستقیم را انتخاب نموده‌اند، توسط شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: معامله سهام عدالت از امروز /فیلم

نحوه ثبت سفارش فروش سهام عدالت

لازم به توضیح است که جهت ثبت سفارش فروش سهام می‌توانید به بانک‌های عامل مراجعه فرمائید و یا در صورت تمایل از طریق کارگزاری‌های فعال بازار سرمایه مطابق با شرایط مصوب اقدام فرمائید. "

 

نظر شما