شناسهٔ خبر: 40403998 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

آخرین مصوبات معاونت آموزشی دانشگاه زنجان؛

دانشجویان کارآموز و کارورز دانشگاه علوم پزشکی زنجان از ۱۷ خرداد به دانشگاه باز می‌گردند

معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زنجان در اطلاعیه‌ای آخرین مصوبات در خصوص وضعیت ادامه تحصیل در این دانشگاه به صورت حضوری یا غیرحضوری را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زنجان، براساس مصوبات معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زنجان، کلاس‌های مربوط به دروس تئوری در این دانشگاه به صورت مجازی ادامه خواهد یافت.

امتحانات در این دانشگاه نیز به صورت مجازی برگزار می‌شود. البته این اطلاعیه امتحانات علمی خاص را که نیاز به عملکرد دانشجو دارد، استثنا کرده است. با این حال مسئولان دانشگاه علوم پزشکی زنجان تصمیم گرفته اند که امتحانات دروس عملی نیز که نیاز به مشاهد دارند، مجازی برگزار می‌شود.

همچنین براساس تصمیم مسئولان این دانشگاه کلاس‌های عملی نیز با تهیه فیلم و به صورت مجازی برگزار می‌شود و براین اساس تنها دانشجویانی که واحد کارآموزی و کارورزی دارند از ۱۷ خرداد به دانشگاه بازخواهند گشت.

این اطلاعیه اعلام کرده است که دانشجویان کارآموز پزشکی و دندان پزشکی، به جز دانشجویان ورودی بهمن ۹۳، تا اطلاع ثانوی واحد کارآموزی آنان تشکیل نمی‌شود و تا زمان بهبود شرایط برای حضور دانشجویان در دانشگاه، دانشجویان می‌توانند واحد‌های تئوری خود را بگذرانند.

نظر شما