شناسهٔ خبر: 40398696 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

خلیل‌زاده: تعطیلی لیگ فقط بهانه است

تهران- ایرنا- مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخی صحبت‌ها مبنی بر تعطیل شدن لیگ فقط بهانه است چرا که برخی باشگاه‌ها به دنبال آن هستند تا پول بازیکنان خود را ندهند.

صاحب‌خبر -

«شجاع خلیل‌زاده» روز شنبه در خصوص آغاز تمرینات پرسپولیس پس از وقفه‌ای ۷۰ روزه اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که تمرینات دوباره آغاز شد و باز هم با بازیکنان دور هم جمع شدیم. البته از طرفی مردم هم به زندگی عادی برگشته‌اند و باید به زندگی در کنار کرونا مثل بیماری آنفولانزا عادت کنیم چرا که این بیماری گویا حالا حالاها ماندگار است و باید با آن سوخت و ساخت. امیدوارم که همه مردم در سلامت کامل باشند و بتوانند از خود در خصوص این ویروس مراقبت کنند.

وی در خصوص میزان آمادگی بازیکنان افزود: فکر می‌کنم حدود ۸۰ درصد آماده هستیم. بازیکنان پرسپولیس همگی بازیکنان حرفه‌ای هستند و در این مدت تمرینات خود را انجام دادند. این طور نبود که در تعطیلات بخور و بخواب داشته باشند. فکر می‌کنم تا نخستین بازی مقابل پیکان بتوانیم به صد درصد آمادگی برسیم، هرچند که بازی بسیار سختی خواهد بود. به طور قطع پیکان هم با همه توان به مصاف ما خواهد آمد اما تا این مسابقه به آمادگی کامل خواهیم رسید.

مدافع تیم پرسپولیس درباره فشار برخی باشگاه‌ها برای تعطیلی لیگ برتر،  تصریح کرد: این حرف‌ها فقط بهانه است. باید هرچه زودتر لیگ آغاز شود چراکه ما فوتبالیست‌ها به جز فوتبال درآمد دیگری نداریم. اگر باشگاهی دنبال تعطیلی لیگ است به این خاطر است که پول بازیکنان‌شان را ندهند. آن‌ها اتفاقا می‌خواهند تا لیگ تعطیل شود. بازیکنان بدانند که اگر لیگ تعطیل شود پول آنها را نمی‌دهند.
 
خلیل‌زاده اضافه کرد: متاسفانه برخی فقط به دنبال بهانه هستند. شاید من هم روزی کرونا بگیرم اما آیا درآمدی به جز فوتبال دارم؟ نمی‌خواهم حرفی از روی احساس بگویم. اما بسیاری از کارگران، دستفروشان، رانندگان، کارگران شهرداری، مغازه‌داران، کارمندان بانک و... مشغول به کار هستند و ما هم مثل آنها باید کار کنیم. همین حرف‌ها باعث می‌شود که مردم،  فوتبالیست‌ها را از خودشان ندانند. بارها کامنت‌های مردم را در فضای مجازی دیدم که نوشته بودند چرا فوتبالیست‌ها باید پول زیاد بگیرند؟ سووال من از کسانی که این حرف‌ها را می‌زنند این است که آیا پزشکان و مهندسان درآمدشان از ما کمتر است؟ چرا فوتبالیست‌ها را به چشم دیگری می‌بینند؟ عمر ورزشی کوتاه است و تضمینی برای آینده نیست.

وی تصریح کرد: به مردم حق می‌دهم که بابت برخی از مشکلات و مسائل ناراحت باشند اما ما هم زحمت می‌کشیم و اینطور نیست که پول راحت در بیاوریم. فوتبال، ورزش خطرناک و سختی است که احتمال مصدومیت در آن زیاد است. یک فوتبالیست اگر مصدوم شود احتمال دارد فوتبالش را از دست بدهد.

مدافع پرسپولیس افزود: چرا درباره کسانی که ۳۰ برابر فوتبالیست‌ها پول می‌گیرند حرفی نمی‌زنند و فقط از فوتبالیست‌ها می‌گویند. البته ناشکری نمی‌کنم اما متاسفانه برای مردم این طور جا افتاده و آنها فکر می‌کنند که ما خیلی راحت پول می‌گیریم اما این طور نیست. اگر کسی فکر می‌کند فوتبال، ورزش راحتی است کسی جلویش را نگرفته و او هم برود فوتبالیست شود. باور کنید فوتبالیست شدن کار بسیار سختی است.

نظر شما