شناسهٔ خبر: 40364051 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس بنیاد مستضعفان کشور:

نیروگاه‌های بنیاد مستضعفان در بورس عرضه می‌شود

پرویز فتاح گفت: همه نیروگاه‌های بنیاد را در بورس عرضه خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،پرویز فتاح امروز پنجشنبه در مراسم افتتاحیه واحد‌های اول و دوم بخش گاز نیروگاه سیکل ترکیبی خرم‌آباد با بیان اینکه اگر در دوره غیر بحران خوب کار کنیم هزینه ما در هنگام بحران کم می‌شود، گفت: لرستان دارای قابلیت‌های زیادی است و اگر توسعه‌ای نداشته به دلیل ضعف ما است.

فتاح گفت: سرمایه‌گذار نیروگاه خرم‌آباد بنیاد است، وزارت نیرو مجوز‌ها را صادر کرد و تا امروز دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در این نیروگاه سرمایه‌گذاری شده و تا پایان سال نیز هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان دیگر در آن سرمایه‌گذاری می‌شود.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور با بیان اینکه درمجموع شش هزار میلیارد تومان در این نیروگاه سرمایه‌گذاری می‌شود، افزود: تاکنون لرستان مصرف‌کننده برق بوده که از حالا تولیدکننده خواهد بود.

او با بیان اینکه نیروگاه از ابتدا سیکل ترکیبی ساخته شد، گفت: ظرفیت نیروگاه سازی در ایران در دستور کار قرارگرفته و این صنعت بومی‌سازی شده است.

فتاح با اشاره به اینکه این نیروگاه در تابستان و بهترین زمان افتتاح شد، بیان داشت: نیروگاه خرم‌آباد تحریم‌ها را درهم‌شکسته و تجلی‌گاه خودباوری شده است.

او با اشاره به فعالیت در حوزه مبارزه با کرونا در بنیاد، عنوان کرد: در یکی از شهرستان‌های استان مستقر و کارهای آبادانی و پیشرفت را انجام خواهیم داد.

فتاح با تأکید بر ادامه سرمایه‌گذاری بنیاد در نیروگاه خرم‌آباد با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری، عنوان کرد: به‌طور حتم عمده نیروهای این نیروگاه بومی خواهند بود.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور از اجرای فاز دوم نیروگاه خرم‌آباد خبر داد و گفت: همه نیروگاه‌های بنیاد را در بورس عرضه خواهیم کرد و در اولین فرصت نیروگاه خرم‌آباد را هم به بورس می‌بریم.

فتاح با اشاره به احداث خانه برای خانواده‌های دارای دو معلول توسط بنیاد، گفت: حمایت از کمیته امداد و نهادهای حمایتی از سوی بنیاد همواره در دستور کار است.

بیشتر بخوانید: نیروگاه سیکل ترکیبی خرم‌آباد افتتاح شد

 

انتهای پیام/پ

نظر شما