شناسهٔ خبر: 40357054 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آتش سوزی ارشاد البرز، از شایعه تا واقعیت+عکس

ساعتی پیش کلیپی به همراه یک متن در فضای مجازی منتشر شد که از آتش‌سوزی در محوطه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز واقع در بلوار مطهری خبر می داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، کلیپی در فضای مجازی مبنی بر آتش سوزی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز دست به دست می شود.

کامبیز بزرگمهر، مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با اشاره به مطرح شدن این شایعه در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی گفت: این آتش سوزی در یک زمین موات متعلق به آموزش و پرورش کرج اتفاق افتاده است که در مجاورت با محوطه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز قرار دارد.

او با بیان این که هم اکنون حریق کنترل و اطفا شده است، افزود: هیچ حریقی در محوطه اداره ارشاد ایجاد نشده و هیچ آسیبی به این اداره و تجهیزات آن نرسیده است اما خودروها و تجهیزات آتش نشانی برای دسترسی بهتر به مرکز آتش سوزی در محوطه ارشاد البرز مستقر شدند.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: تنها منبع رسمی و صحیح اخبار، صفحات اختصاصی ادارات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری معتبر است و شهروندان نباید هر صفحه و سایتی را منبع اخبار بدانند.

آتش سوزی ارشاد البرز، از واقعیت تا شایعه+عکس

انتهای پیام/د.خ

نظر شما