شناسهٔ خبر: 40335917 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

پیروزی بایرن مونیخ در دربی کلاسیکر

صد و بیست و ششمین دربی درکلاسیکر با پیروزی بایرن به پایان رسید.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
در نخستین و حساس‌ترین بازی هفته بیست و هشتم بوندس لیگای آلمان، دیشب تیم‌های دورتموند و بایرن مونیخ در ورزشگاه خالی از تماشاگر سیگنال ایدونا پارک به مصاف هم رفتند که بایرن با پیروزی یک - صفر مقابل تیم میزبان، ضمن کسب شصتمین برد خود در این دربی، یک گام دیگر به قهرمانی این فصل نزدیکتر شد.

جاشوا کیمیچ در دقیقه ۴۳ تک گل بایرن را بثمررساند. شاگردان هانسی فلیک با این پیروزی ۶۴ امتیازی شدند و اختلاف خود را با دورتموند به عدد هفت رساندند. کیمیچ در این بازی ۱۳ کیلومتر و ۷۳۰ متر دوید که از فصل ۲۰۱۳ - ۲۰۱۴ که میزان دوندگی در تیم بایرن ثبت شده است، یک رکورد محسوب می‌شود.

بایرلورکوزن در خانه ۴ - ۱ مغلوب میهمانش ولفسبورگ شد. برای ولفسبورگ، مارین پونگراسیک دو بار Marin Pongračić، ماکسیمیلیان آرنولد و رناتو استِفِن گلزنی کردند و تک گل لورکوزن را ژولین بومگارت لینگِر Julian Baumgartlinger به ثمررساند.

در دو بازی دیگر، اینتراخت فرانکفورت و فرایبورگ به تساوی پرگل ۳ - ۳ رضایت دادند و دیدار وردربرمن و گلادباخ هم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در ادامه بازی‌های این هفته، امشب، لایپزیش با هرتابرلین، هوفن هایم با کلن، یونیون برلین با ماینتس، آگزبورگ با پادربورن و دوسلدورف با شالکه مصاف می‌دهند.
 
<div id="video-display-embed-code_289637" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/795652/289637?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما