شناسهٔ خبر: 40332194 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

توزیع500بسته معیشتی5میلیون ریالی بین نیازمندان شهرستان قدس

رئیس اداره اوقاف و‌امور خیریه شهرستان قدس از توزیع 500بسته معیشتی 5میلیون ریالی از سوی اداره اوقاف و‌امور خیریه بین اقشار آسیب دیده از کرونا خبر داد و گفت:«این کمکها تا پایان ماه مبارک‌رمضان ادامه داشت.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش سپاه استان تهران خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام یاسین شریفی،رئیس اداره اوقاف و‌امور خیریه شهرستان قدس،در گفتگو‌ با«بسیج»با بیان اینکه کمکها به نیات واقفینی برای اطعام  نیازمندان در ماه مبارک‌رمضان وقف شده بود خاطر نشان کرد:در این راستا بسته های کمک معیشتی آماده سازی و در بین نیازمندان در سطح شهرستان توسط این اداره توزیع گردید.

به گفته رئیس اداره اوقاف و‌امور خیریه،طرح تهیه و‌توزیع بسته های کمک معیشتی از اوایل ماه مبارک رمضان، به صورتهای مختلف در دستور کار این اداره قرار گرفت.

رئیس اداره اوقاف شهرستان قدس، از توزیع 500بسته معیشتی در بین اقشار آسیب دیده از کرونا خبر داد و‌ تصریح کرد:این کمکها ار محل موقوفه اداره اوقاف است و این اداره همراه با سایر ادارات اوقاف و امور خیریه در سراسر کشور،در جهت اجرای این رزمایش،تاکنون دو‌طرح را به اجراء در آورده است.

حجت الاسلام شریفی،ارزش هر بسته معیشتی را بالغ بر5میلیون ریال برآورد کرد و‌اظهار داشت:در پی فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه،این سازمان رزمایش همدلی را تا پایان ماه مبارک‌رمضان ادامه خواهد داد.

 

 

 

نظر شما