شناسهٔ خبر: 40317026 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت کشور | لینک خبر

استاندار هرمزگان در شورای هماهنگی دفاع مقدس استان:

رویدادهای دوران دفاع مقدس باید به خوبی برای نسل جوان تبیین شود

استاندار هرمزگان گفت: باید با اجرای برنامه های مناسب، رویدادهای دوران دفاع مقدس را به خوبی برای نسل جوان تبیین و در راستای ترویج روحیه و فرهنگ ایثارگری و شهادت گام برداریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ فریدون همتی در نشست شورای هماهنگی دفاع مقدس استان هرمزگان، ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، عنوان کرد: امسال مردم در فضای مجازی، شعارها و حمایت خود از ملت مظلوم فلسطین را به طور گسترده بیان و مطرح خواهند کرد.


وی سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را گرامی داشت و افزود: سوم خرداد از روزهای پرافتخار در تاریخ ملت ایران است و متناسب با شرایط موجود برنامه های مختلفی از طریق رسانه ملی و شبکه های فضای مجازی در راستای بزرگداشت یاد و خاطره همه رزمندگان، شهدا، جانبازان و ایثارگران و آزادسازی خرمشهر پخش می‌شود.


استاندار هرمزگان در ادامه از برنامه‌ریزی برای بزرگداشت ۱۲ تیر سالروز شهادت ۲۹۰ مسافر هواپیمای ایرباس جمهوری اسلامی ایران، بر اثر حمله موشکی ناو آمریکای جنایتکار در آب های خلیج فارس، خبر داد.


همتی همچنین با اشاره به برنامه های پیشنهادی برای هفته دفاع مقدس در سال جاری، تصریح کرد: دفاع مقدس از دوران برجسته تاریخ ایران اسلامی و دفاع از آب و خاک کشورمان است.


وی گفت: باید با اجرای برنامه های مناسب، رویدادهای دوران دفاع مقدس را به خوبی برای نسل جدید تبیین و در راستای ترویج روحیه و فرهنگ ایثارگری و شهادت گام برداریم.


استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: برنامه‌های چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در هرمزگان، با همکاری و پشتیبانی همه دستگاه‌های اجرایی در این استان برگزار می‌شود.

نظر شما