شناسهٔ خبر: 40308126 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مسئول فرهنگ سازی بسیج دانشجویی قم خبر داد؛

داوری آثار راه یافته به مرحله استانی جشنواره ققنوس قم

مسئول فرهنگ سازی بسیج دانشجویی قم از داوری ۲۱۰ اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره ققنوس قم خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم ، محمد عموعبدللهی،مسئول فرهنگ سازی بسیج دانشجویی قم گفت: ۲۱۰ اثر به دبیرخانه جشنواره  ققنوس قم ارسال شده  که این آثار از سوی هیئت داوران در حال بررسی است.

او افزود: این جشنواره فرهنگی دانشجویی قرار بود در اواخر پارسال برگزار شود که با حمله بیولوژیکی و شیوع ویروس منحوس کرونا زمان بررسی و اعلام نتایج به تعویق افتاد.

عمو عبدللهی ضمن ابراز خشنودی از کیفیت آثار ارسال شده، اظهار کرد: در دومین مرحله این جشنواره ۲۱۰ آثار در ۶ بخش به دبیرخانه ارسال شده است که هم اکنون از سوی هیئت داوران در حال بررسی است.

مسئول فرهنگ سازی بسیج دانشجویی استان قم افزود: با توجه به شرایط پیش آمده و برگزار نشدن مراسم اختتامیه در عید فطر، نتایج آثار برگزیده در زمانی دیگر اعلام و از هنرمندان دانشجو تجلیل می شود.

او در پایان به اهمیت هنر در فضای حقیقی و مجازی پرداخت و گفت: یکی از ابزار‌های که می‌شود در برابر هجمه‌های رسانه‌ای و فرهنگی دشمنان ایستاد، زبان هنر است، چراکه هنر با تاثیرگذاری بالایی که در انسان‌ها با سلایق و گرایش‌های مختلف دارد، می‌تواند با انعکاس حقایق، توطئه‌های دشمنان را خنثی و جامعه را به سمت آرامش و ثبات برساند.

منبع:بسیج

انتهای پیام/ش

نظر شما