شناسهٔ خبر: 40297403 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

سخنگوی ستاد راهبردی آزادسازی سهام عدالت:

۸۰ درصد از سهامداران سهام عدالت روش غیر مستقیم مدیریت را انتخاب کرده اند

فهیمی با اشاره به اینکه ۸۰ درصد از سهامداران سهام عدالت روش غیر مستقیم مدیریت را انتخاب کرده اند، گفت: سهام عدالت از ۳۶ شرکت برتر بورسی است و ارزش نگهداری بلند مدت دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، «حسین فهیمی» شب گذشته (یکشنبه 4 خرداد) در برنامه تبتر امشب شبکه خبر سیما به ارائه توضیحاتی درباره مدیریت آزادسازی سهام عدالت پرداخت و با بیان اینکه حقوق مختلفی سهام دار دارد و یکی از جنبه‌های آن حق فروش سهام است، گفت: جنبه مهم آن نظارت سهامدار بر روی سهام است که باعث رونق تولید می‌شود.

 

سخنگوی ستاد راهبردی آزادسازی سهام عدالت با بیان اینکه سهامداران با مراجعه به بانک می‌توانند درخواست فروش بدهند در پاسخ به این سوال که چه کسانی می‌توانند به بانک‌ها وکالت فروش سهام خود را بدهند، گفت: افرادی که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند می‌توانند از ششم خرداد به بانک‌ها سفارش دهند.

 

فهیمی با بیان اینکه از سه شنبه سفارش فروش پذیرفته می‌شود، افزود: سهام عدالت از ۳۶ شرکت برتر بورسی است و ارزش نگهداری بلند مدت دارد. ۸۰ درصد از سهامداران روش غیر مستقیم مدیریت سهام را انتخاب کرده اند.

 

وی با اشاره به اینکه تصمیم برای فروش برای موارد اضطرار است و این خود بازار را متعادل می کند، گفت: برای احراز هویت نیازی به حضور فیزیکی افراد در دفاتر پیشخوان دولت نیست. شرایط استفاده از سامانه الکترونیک سهام عدالت در سایت سجام به طور واضح توضیح داده شده است به طوری که افراد از ۸ خرداد با مراجعه به این سایت دیگر نیازی به حضور فیزیکی در دفاتر پیشخوان دولت برای احراز هویت ندارند.

 

فهیمی با اشاره به اینکه افراد می‌توانند علاوه بر دفاتر پیشخوان به بانک‌ها و دفاتر کارگزاری برای احراز هویت خود مراجعه کنند،  گفت: کسانی که سهام خود را نگه داشته اند از امکانات شرکت، سود و نظارت بهره‌مند خواهند شد.

 

سخنگوی ستاد راهبری آزادسازی سهام عدالت درباره امکان مجدد ثبت نام برای کسانی که سهام ندارند نیز گفت: فعلاً امکان ثبت نام نیست./

پایان پیام/50

نظر شما