به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
∎
این طرحها شامل باند جدید فرودگاه رامسر و توسعه اپرون فرودگاه ساری است.
باند جدید فرودگاه رامسر، دومین باند بتنی فرودگاهی است که پس از باند بتنی فرودگاه تبریز به بهره برداری میرسد.
ساخت این باند با طول ۲۷۰۰ متر و عرض ۴۵ متر با ۱۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار از سال ۸۸ آغاز شده است.
با بهره برداری از باند بتنی فرودگاه رامسر امکان نشست و برخاست هواپیماهای متوسط پیکر از جمله ایرباس ۳۲۰ فراهم میشود.
طرح توسعه اپرون فرودگاه ساری نیز با ۱۴ هزار متر مربع مساحت و با ۷۲ میلیارد ریال اعتبار در ۱۸ ماه اجرایی شده است.
در این طرح ۲ استند جدید به پارکینگ هواپیمای فرودگاه افزوده میشود.
باند جدید فرودگاه رامسر، دومین باند بتنی فرودگاهی است که پس از باند بتنی فرودگاه تبریز به بهره برداری میرسد.
ساخت این باند با طول ۲۷۰۰ متر و عرض ۴۵ متر با ۱۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار از سال ۸۸ آغاز شده است.
با بهره برداری از باند بتنی فرودگاه رامسر امکان نشست و برخاست هواپیماهای متوسط پیکر از جمله ایرباس ۳۲۰ فراهم میشود.
طرح توسعه اپرون فرودگاه ساری نیز با ۱۴ هزار متر مربع مساحت و با ۷۲ میلیارد ریال اعتبار در ۱۸ ماه اجرایی شده است.
در این طرح ۲ استند جدید به پارکینگ هواپیمای فرودگاه افزوده میشود.