شناسهٔ خبر: 40290417 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پزشک تیم گل‌گهر سیرجان: تعداد بازیکنان مشکوک به کرونا تک رقمی است/ کل تیم گل‌کهر را از نظر بهداشتی زیر نظر داریم

زارع بیان کرد: تعداد بازیکنان تیم گل گهر سیرجان که مشکوک به کرونا هستند تک رقمی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد علی زارع پزشک تیم فوتبال گل گهر سیرجان درباره مثبت شدن تست کرونای چند بازیکن این تیم بیان کرد: تیم ما در سه مرحله مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت. طبق پروتکل‌های سازمان لیگ، از بازیکنان تست PCR گرفتیم و کمتر از ۲۴ ساعت جواب‌ها را جمع آوری کردیم. بر اساس اطلاعات به دست آمده تعداد تک رقمی از مجموع بازیکنان و کادر فنی تست کرونایشان مثبت است. تعداد تک رقمی است و طبق اعلام مدیریت باشگاه در این رابطه بیانیه‌ای صادر خواهیم کرد.

او ادامه داد: علاوه بر پروتکل‌های بهداشتی، سلامتی بازیکنان برای ما در اولویت است. برای این تست به چند آزمایشگاه مورد تایید وزارت بهداشت رفتیم و کیت‌های تشخیص از بهترین نوع بوده و حدود ۲۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان قیمت دارند و هزینه زیادی به ما تحمیل شد. کسانی که نتیجه شان در این تست‌ها مثبت اعلام شود، قطعاً مثبت هستند و درصد خطایشان نزدیک به صفر است. حدود ۱۰ تا ۲۵ درصد هم منفی کاذب در این آزمایشات وجود دارد که دوباره آنها را بررسی می‌کنیم.

زارع همچنین اظهار کرد: از دیشب که تست مثبت کرونای بازیکنان به ما اعلام شد، با رعایت پروتکل‌ها تیم را به قرنطینه بردیم. تعداد مثبت ها از ۵ نفر بیشتر و کمتر از ۹ نفر است. من به همراه مجید جلالی سرمربی تیم به صورت حضوری با آن‌ها صحبت کردیم و شرایط قرنطینه را برایشان فراهم کردیم. ورود و خروج به این مجموعه کاملا ممنوع است. این بازیکنان تحت نظارت ما هستند تا پروسه ۲ هفته‌ای را طی کنیم و باز هم آزمایش صورت بگیرد.

پزشک گل‌گهر در مورد تعلیق تمرینات گروهی تیم عنوان کرد: با وجود اینکه امکان برگزاری تمرین بود اما فعلا تمرینات گروهی تعلیق شد و همه بازیکنان را زیر نظر داریم و به آن‌هایی که مثبت شده‌اند در تهران اسکان دادیم. هفته آینده قطعاً دوباره کل تیم را مورد ارزیابی قرار می دهیم و ان شاالله ۲ هفته آینده دوباره آزمایش گرفته و نتایج را ارزیابی می کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما