شناسهٔ خبر: 40282258 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

منتخب مجلس یازدهم:

تشکیل فراکسیون گام دوم انقلاب از اولویت‌های مجلس یازدهم است

راستینه بابیان اینکه یکی از مهمترین اولویت‌های مجلس یازدهم تشکیل فراکسیون گام دوم انقلاب است گفت: بی‌شک بسیاری از مسائل و مشکلات با تدوین برنامه‌های علمی، جهادی و متناسب با ظرفیت‌ها و توان داخلی در گام دوم انقلاب برطرف می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «احمد راستینه» امروز (شنبه ۳ خرداد) در نشست خبری با خبرنگاران این استان که در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، گفت: بی‌شک بسیاری از مسائل و مشکلات با تدوین برنامه‌های علمی، جهادی و متناسب با ظرفیت‌ها و توان داخلی در گام دوم انقلاب برطرف می‌شود و سرعت رشد و پیشرفت کشور شتاب بیشتری به خود می‌گیرد.

 

منتخب مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از مهمترین برنامه‌ها تکیه بر ظرفیت‌ها و توان هریک از استان ها و شهرستان‌ها است که در همین راستا مقدمات تشکیل سند رشد و پیشرفت حوزه انتخابیه شهرکرد، بن و سامان فراهم شده است.

 

راستینه تصریح کرد: این سند با بهره‌گیری از توان نخبگان سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، روحانیون و سایر اقشار و گروه‌ های مردم نهاد تدوین می شود.

 

منتخب مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ادامه به دیگر اولویت‌های خود در استان اشاره کرد و گفت: تکمیل طرح انتقال آب به بروجن از مهمترین این اولویت‌ها است.

 

راستینه بابیان اینکه آب مزیت نسبی استان به شمار می‌رود که سال ها است به چالش تبدیل شده است، افزود: هر چهار منتخب استان در مجلس یازدهم با انتقال آب آشامیدنی از استان به دیگر مناطق کشور مخالف نیستند اما این انتقال مشروط به تامین نیازهای استان است.

 

وی خاطرنشان کرد: در شرایطی که جمعیت قابل توجهی از مردم استان با مشکل تامین آب آشامیدنی مواجه هستند اجرای طرح‌های انتقال آب با روش‌های غیر کارشناسی توجیهی ندارد.

 

راستینه با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال جهش تولید، اظهار داشت: حمایت از بخش تولید، تکمیل زنجیره تولید، احیای واحدهای راکد و تقویت واحدهای فعال، راه اندازی صنایع تبدیلی و تکمیلی و تقویت بازاریابی محصولات تولیدی استان از جمله راهکارهایی است که می‌تواند در تحقق این شعار موثر واقع شود.

 

منتخب مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه برنامه‌های استان باید مطابق با اسناد بالادستی و پژوهش های علمی باشد، تصریح کرد: برنامه‌هایی که پشتوانه علمی و تحقیقاتی ندارد را اجازه اجرا نمیدهیم.

 

راستینه خاطرنشان کرد: دوری از بازی‌های سیاسی، سیاست زدگی، انحصارطلبی و تکیه بر آرای مردم از راه‌های تحقق رشد و پیشرفت استان است.

 

وی همچنین به ظرفیت‌های گردشگری استان نیز اشاره کرد و گفت: برای بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها باید برنامه‌های توسعه‌ای استان را متناسب با این ظرفیت‌ها تدوین کرد.

 

پایان پیام/361

نظر شما