شناسهٔ خبر: 40281894 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

در آستانه عید رمضان صادر شد

پیام قدردانی مدیرکل آموزش و پرورش استان از تلاش های بی بدیل معلمان در ایام کروناویروس

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در پیامی ضمن تبریک عید سعید فطر، از تلاش های بی بدیل معلمان در ایام کروناویروس قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -


   به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، متن پیام محمد پورداود به شرح زیر است: 


همکاران فرهیخته ام سلام و فراوان درود
   هلال ماه رمضان که از افق برون آمد و جملگی روزه داران میهمان یکتای بی همتا شدیم با طرب انگیزترین دعای حزین اسحار، خداوندیش را زمزمه کردیم و باکلام نورانی اش زنگار دل را جلا دادیم، روزها و هفته ها گذشت تا عید رمضان آمد و این عادت مألوف ماست که با شور و شعور به استقبال این عید بزرگ می رویم و مسرور و مشعوف اللهم اهل الکبریا و العظمه را غریو بر می آوریم. عزیزان همراه در سهل و دشواری عیدتان مهنا باد.
   اما بعد! چند ماهی است که ایران عزیز چون سایر ملل دچار طفیلی شده که رنج را گریبانگیر نموده است و در این میان معلمان، دانش آموزان و مدارس از این میهمان ناخوانده بی نصیب نمانده اند.
   مدرسه تعطیل شد اما تعلیم و تربیت خیر. فراموش نکرده ایم که با حمایت های وزیر دانشمند آموزش و پرورش، معلمان دانایی برای مبارزه هماره با نادانی خودجوش و پرخروش به صحنه آمدند و با سعی بلیغ و جهد جهید خویش آموزش و پرورش را ساری و جاری نمودند.
   جهد و جد مربیان، علاقه متربیان و همراهی خانواده ها جلوه های زیبایی از هنر معلمی را در مرئی و منظر گذاشت و یک بار دیگر اثبات شد که معلمان بر صدر ایثار و مهربانی واژگان ناب انسانیت را معنا بخشیدند و به سان مدافعان سلامت مدافعان علم و دین شدند.
   به عنوان یک معلم از این که در زمره این عزیزانم بر خود می بالم.
   این جانب ضمن تبریک عید محقق شدن عبد به عبودیت به واسطه مشاهده نور ربوبیت در سایه الطاف حضرت غیب الغیوب مطلق، منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) همگام با دولت تدبیر و امید آرزوی سلامتی و بهروزی برای معلمان، دانش آموزان و اولیای محترم دارم.

سرفراز باشی میهن من

               محمد پورداود 
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان 

عید فطر آمد که ساقی عاشقان را جام داد
عاشقان تشنه را از جام وحدت کام داد
خلعتی از تار و پود نور بر اندام جان
حضرت جانان ز لطف بیکران انعام داد

نظر شما