شناسهٔ خبر: 40280254 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اولویت نخست تیم فوتبال سپاهان است

اصفهان-ایرنا- مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با اشاره به آغاز تمرینات تیم فوتبال این باشگاه از عصر امروز گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی اولویت نخست این تیم در تمرینات و بازی های لیگ برتر است.

صاحب‌خبر -

حمید باقری عصر شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با اعلام قبلی مسوول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال مبنی بر برگزاری تمرینات تیم‌های لیگ برتری از امروز سوم خرداد، تمرینات تیم فوتبال سپاهان نیز از عصر امروز در ۲ نوبت برگزار شد و بازیکنان زیر نظر مربیان خود تمریناتشان را آغاز کردند.

وی اظهار داشت: تست‌های پرشکی و سنجش سلامت بازیکنان سپاهان هفته گذشته انجام شد و  همه آنان در سلامت کامل به سر می‌برند.

باقری گفت: تیم سپاهان از عصر امروز به شکل گروهی و در دو بخش ۱۰ نفره با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های فدراسیون فوتبال، تمرینات خود را بدون حضور تماشاگران برگزار کرد.

وی تصریح کرد: در تمرین امروز، همه بازیکنان ایرانی سپاهان حضور داشتند و بازیکنان خارجی نیز پس از انجام تست‌های مربوطه، چند روز آینده به تیم می‌پیوندند.

فدراسیون پزشکی ورزشی، روز گذشته (جمعه) در قالب یک ویدئو راهنمای گام دوم مبارزه با ویروس کرونا، فاصله‌گذاری اجتماعی و الزامات سلامت محیط لیگ فوتبال را منتشر کرد.

بنابر اعلام مسوول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال، تیم‌های لیگ برتری تمرینات خود را از امروز سوم خرداد آغاز کردند.

استان اصفهان به‌عنوان قطب‌ ورزش کشور، داری بیش از ۳۱۱ هزار ورزشکار سازمان یافته و افزون بر یکهزار و ۳۵۰ باشگاه ورزشی است.

بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، بیش از ۱۲۹ هزار نفر در کل کشور به این بیماری مبتلا شده و از این تعداد یکصد هزار نفر بهبود یافته و بیش از هفت هزار تَن فوت کرده‌اند.

ویروس کرونا ۲۰۱۹(COVID-۱۹) که نخستین‌بار در ووهان چین شناسایی شد، در نهایت به بیشتر کشورها از جمله ایران سرایت کرد و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشت تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

نظر شما