شناسهٔ خبر: 40280000 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان خبرداد:

ثبت ۲ فوتی و ۵۳ کرونایی جدید/شمار مبتلایان کووید ۱۹ در هرمزگان به ۲۳۹۲ تن رسید

دکتر فرشیدی از افزایش شمار مبتلایان کرونا مثبت در استان هرمزگان به دو هزار و ۳۹۲ نفر خبرداد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۳ کرونایی جدید و ۲ فوتی در این استان به ثبت رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، دکتر « حسین فرشیدی » به تشریح آخرین آمار و اطلاعات بیماری کرونا استان هرمزگان پرداخت و اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا در استان هرمزگان ، ۳ هزار و ۱۵۸ بیمار با تشخیص بیماری حاد تنفسی تاکنون در مراکز درمانی استان بستری شده اند ، که ۲ هزار و ۷۹۶ نفر از این تعداد ترخیص شده اند و از تعداد ۱۴ هزار و ۶۶۵ نفر به دلیل مشکوک بودن نمونه گیری شده که نتیجه آزمایش ۱۱ هزار و ۷۳۷ نفر نیز منفی اعلام شده است. 

 

وی افزود: آمار کرونایی مثبت در استان هرمزگان به ۲۳۹۲ نفر افزایش پیدا کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ، تعداد ۵۳ نفر در استان شامل ۵۰ نفر از بندرعباس و ۳ نفر در حاجی آباد بودند که به شمار کرونایی مثبت جدید در هرمزگان اضافه شده است.


 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ادامه داد: از بین افراد مبتلاشده به کرونا تاکنون ۵۲۰ نفر پس از بهبودی، ترخیص شده‌‌اند، ۱۷۶۰ نفر تحت مراقبت خانگی دارند و ۲۵ نفر در مراکز تکمیل درمان (نقاهت‌گاه‌ها) مراحل درمانی را طی می‌کنند و هم اکنون ۵۱ بیمار در بیمارستان ها بستری هستند.

 

فرشیدی گفت: طی یک روز اخیر ۲ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان شامل یک مرد ۶۳ ساله با سابقه فشارخون بالا در بندرعباس و یک مرد ۵۸ ساله بدون بیماری زمینه‌ای در بندرخمیر جان خود را از دست دادند و شمار فوتی ها بر اثر کرونا در هرمزگان نیز به ۳۶ نفر افزایش یافت.

 

وی خاطرنشان کرد: بندرعباس با ۱۷۷۸ مورد، میناب با ۲۰۶ مورد ، قشم با ۹۷ مورد ، رودان با ۸۱ مورد ، حاجی آباد با ۶۲ مورد ، کیش با ۵۴ مورد ، بندرلنگه با ۳۶ مورد ، بندر خمیر با ۳۴ مورد ، پارسیان با ۱۸ مورد ، بستک ۱۳ مورد ، جاسک ۷ مورد ، سیریک ۳ مورد ، ۳ مورد هم بشاگرد نیز توزیع ویروس کرونا مثبت در استان هرمزگان را شامل می شوند.

 

 

پایان پیام/88

برچسب‌ها:

نظر شما