شناسهٔ خبر: 40279339 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس در گفت گو با«بسیج»؛

خونین شهر آیینه تاریخ جهاد ملت ایران است

فرمانده ناحیه مقاومت امام رضا(ع) شهرستان فردیس گفت: فتح خرمشهر همت، دلیری و کارآمدی انقلاب اسلامی و ملت مومن ایران را به تمام دنیا نشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ دوم پاسدار علیزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) با اشاره به اینکه ایمان به خداوند، توسل به اهل البیت (ع) و ولایت مداری، عامل مهم فتح خرمشهر بود، اظهار داشت: سوم خرداد و روز آزادی خرمشهر از ماندگار ترین ایام مردم  ایران در ۴٠سال انقلاب اسلامی می باشد، این روز نقطه عطفی را در تدبر و تعمل برای انسان روشن می سازد.

 

وی اتحاد بین سپاه وارتش را از رموز موفقیت عملیات بیت المقدس دانست، افزود: امروز به لطف الهی شاهد این اتحاد و همدلی در دفاع از اسلام ناب محمدی ایران و حمایت از مستضعفين جهان می باشیم.

 

وی ادامه داد: معادله جنگ پس از آزادی خرمشهر به نفع ایران تغییر پیدا کرد و این در سایه سلحشوری ها و دلاور مردی های شهدا، رزمندگان و ایثارگران است، باید امروز قدردان زحمات آن ها باشیم.

 

علیزاده یاد آور شد: فتح خرمشهر در زمانی اتفاق افتاد که به لحاظ امکانات نیروهای نظامی به شدید ترین محدودیت های امکاناتی مواجه بودند و لیکن به برکت انقلاب اسلامی امروز جزء کشورهای برتر نظامی هستیم.

 

فرمانده ناحیه امام رضا (ع) در پایان خاطر نشان کرد: خونین شهر زمانی آزاد شد که به لحاظ سیاسی در منطقه دچار محدودیت های زیادی بودیم و اما امروز تحولات منطقه ای و حتی فرا منطقه ای بدون حضور جمهوری اسلامی ایران به نتیجه نمی رسد و در این زمان جبهه مقاومت وجود دارد، هر روز قوی تر می شود. إن شاء الله به زودی عملیات بیت المقدس جهت آزادی قدس شریف را شاهد باشیم.

نظر شما