شناسهٔ خبر: 40278488 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

میزبانی رسانه خراسان رضوی از ۵۱ ملیت مختلف

تفاهم نامه همکاری بین صدا و سیما خراسان رضوی و اداره کل امور مهاجرین، جهت اطلاع رسانی خدمات نظام جمهوری اسلامی به اتباع و مهاجرین خارجی منعقد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین از مشهد ، در این دیدار هاشمی مدیر کل اتباع و مهاجرین خارجی از تعامل خوب صدا و سیمای خراسان رضوی در مورد بیماری کرونا برای اتباع و مهاجرین خارجی تقدیر کرد.

او  در ادامه با اشاره به سکونت جمعیت ۳۲۰ هزار نفری اتباع خارجی در استان، به تحصیل ۵۸ هزار نفر دانش آموز و ۶ هزار دانشجو تبعه خارجی و ۳۳ هزار نفر اقشار آسیب پذیر و بیمار خاص پناهنده و نیازمند کمک و فراهم نمودن تسهیلات و خدمات مختلف در بخش‌های گوناگون خواستار تعامل و همکاری بیش از پیش صداوسیمای استانی شد.

محسن نصرپور مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی با اشاره به وضعیت استان در حوزه اتباع خارجی و میزبانی استان از ۵۱ قومیت مختلف گفت: این پتانسیل می‌تواند زمینه خوبی برای همکاری بین صداوسیمای خراسان رضوی با اداره کل امور اتباع و مهاجرین باشد و از آمادگی صدا و سیما برای تعامل بیش از پیش و استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای استانی برای اطلاع رسانی خدمات نظام به اتباع و مهاجرین خارجی خبر داد.

در ادامه این دیدارتفاهم نامه همکاری برای استفاده از ظرفیت‌های رسانه استانی جهت اطلاع رسانی خدمات نظام جمهوری اسلامی به اتباع و مهاجرین خارجی بین صدا و سیمای خراسان رضوی و اداره کل امور اتباع خارجی استان امضاء شد.

46

نظر شما