شناسهٔ خبر: 40273258 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرماندار ویژه جهرم خبر داد

اقامه نماز عید فطر در آستان امامزاده حسین (ع) جهرم با رعایت پروتکل های بهداشتی

شفیعیان گفت: نمازعید سعید فطر در محوطه باز آستان امامزاده حسین (ع) جهرم به امامت امام جمعه این شهر و با رعایت پروتکل های بهداشتی برپا می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان  از  جهرم ، «مهدی شفیعیان»، امروز (شنبه 3 اردیبهشت)، با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر به برپایی نمازباشکوه این عید با رعایت پروتکل های بهداشتی اشاره کرد و گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با «کرونا»، امسال همچون سال های گذشته نمازعید سعید  فطر در مکان های مختلف اقامه نمی شود.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با تاکید بر اینکه مصلی جمعه جهرم امسال پذیرای اقامه کنندگان نماز عید فطر نیست، افزود: امسال این فریضه معنوی در مصلا‌های نماز جمعه و مکان‌هایی که هر ساله برگزاری نماز عید فطر در آن مرسوم بوده به صورت کانونی اقامه نمی شود.

 

 وی با تاکید براینکه امسال نمازعید فطر در فضاهای باز و غیرمسقف برپا می شود، بیان کرد: رعایت پروتکل‌ های بهداشتی در برپایی نماز در این مکان ها نیز ضروری است.

 

 شفیعیان با توصیه به نمازگزاران در به همراه داشتن سجاده، مهر و ماسک، خاطرنشان کرد: مردم ترجیحا در منزل وضو گرفته و در محل اقامه نماز حاضر شوند.

 

 وی به ضرورت رعایت فاصله گذاری در مکان های اقامه نماز تاکید کرد و گفت: این موارد در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی و کنترل شیوع ویروس «کرونا» توصیه می شود.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم درپایان با اشاره به اقامه نماز عید سعید فطر در امامزاده حسین (ع) شهرستان جهرم، گفت: اقامه نماز به امامت حجت الاسلام «محمدحسین مدبر»، امام جمعه جهرم ساعت هفت صبح برگزار می شود.

 

پایان پیام/691

نظر شما